خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

برنامه محوری اساس کار شورای شهر و شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۰۷

این رویه در زمان شورای سوم تبریز آغاز شده و در دوره فعلی نیز تمامی اعضای شورا و شهردار تبریز با تکیه بر این هدف انجام وظیفه خواهند کرد.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر تبریز برنامه محوری و تکیه بر این اصل را سیاست اصلی و راهبردی شهرداری و شورای اسلامی شهر در اداره و توسعه تبریز دانست.
به گزارش ایلنا شهرام دبیری که در نخستین نشست هم اندیشی شهرداران اسبق تبریز و مدیریت شهری سخن می‌گفت افزود: این رویه در زمان شورای سوم تبریز آغاز شده و در دوره فعلی نیز تمامی اعضای شورا و شهردار تبریز با تکیه بر این هدف انجام وظیفه خواهند کرد.
وی تدوین برنامه پنج ساله برای شهرداری تبریز را محصول همین تفکر و اعتقاد دانست و افزود: اعتقاد به ثبات مدیریت که در طول دوران شورای سوم نیز حاکم بود در این دوره نیز مشی شورای چهارم خواهد بود و همه اعضای شورای اسلامی شهر ضمن حمایت قاطع از شهرداری و برنامه‌های آنکه نمود این حمایت در تفویض اختیارات کلان به شهردار به اثبات رسیده، به دنبال تحقق اهداف مورد نظر خواهند بود و در این راه تنها به عنوان ناظری قوی و جدی بر فعالیت‌ها و عملکردهای شهرداری عمل خواهند کرد.
وی با ابراز خرسندی از حضور شهرداران اسبق تبریز در یک نشست هم اندیشی مشترک با مدیریت شهری فعلی، ابتکار شهردار تبریز در برپایی این نشست را ستود و افزود: شهرداران اسبق، منادیان توسعه و تحول تبریز هستند و هرچه که امروز در جای جای تبریز به الحاظ کالبد شهری و مظاهر توسعه دیده می‌شد محصول خدمات و تلاش‌های این عزیزان است.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال تلاش برای تدوین بودجه‌ای هدفمند واقعی مبتنی بر نیازهای شهر و شهروندان و نیز طراحی و پیش بینی پروژه‌های بزرگ شهری را دو هدف مهم شرا و شهرداری در دوره مدیریت فعلی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز