خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی:

متخلفان سازمان تامین اجتماعی مجازات شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۷۳

اعضای کانون‌های کارگران بازنشسته شهرستان تبریز، آذرشهر، اسکو، اهر، بناب، بستان آباد، سراب، شبستر، عجبشیر، میانه، مراغه، مرند، هریس، جلفا در سراسر استان آذربایجان شرقی در طوماری حمایت همه جانبه خود را از این اقدام به جا و شایسته مجلس شورای اسلامی و هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی را اعلام کرده‌اند.

ایلنا: رئیس کانون بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اعلام حمایت از تلاش هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از تامین اجتماعی خواستار مجازات متخلفین شد.
محمد مسگری اسکویی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تبریز گفت: اعضای کانون‌های کارگران بازنشسته شهرستان تبریز، آذرشهر، اسکو، اهر، بناب، بستان آباد، سراب، شبستر، عجبشیر، میانه، مراغه، مرند، هریس، جلفا در سراسر استان آذربایجان شرقی در طوماری حمایت همه جانبه خود را از این اقدام به جا و شایسته مجلس شورای اسلامی و هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی را اعلام کرده‌اند.
محمد مسگری اسکویی با اشاره به عملکرد ضعیف و دور از انتظارات سازمان تأمین اجتماعی بر پیگیری‌های مجدانه مجلس از طریق دستگاه قضایی کشور در این خصوص تأکید کرد و گفت: مجلس محترم بایستی مقصرین و متخلفین این امر را شناسایی و اقدام به مجازات آنان و پرداخت خسارات وارده به بیمه شدگان و بازنشستگان نماید.
وی همچنین با اشاره به بدهی ۴۷ هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: ما انتظار داریم با همکاری مجلس و دولت این بدهی در ظرف زمانی مشخص پرداخت گردد تا سازمان بتواند نسبت به تعهدات و خدمات رسانی به جمعیت تحت پوشش خود اقدام نماید.
محمد مسگری اسکویی همچنین با اشاره به تبعیض بین بازنشستگان کشوری و لشکری با کارگران بازنشسته گفت: از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار داریم علت این همه تفاوت دریافتی حقوق بین شاغلین و بازنشستگان را جویا شوند.
وی همچنین به مشکلات بیمه درمان تکمیلی نیز اشاره کرد و گفت: اگر قانون الزام در جامعه به درستی اجرا شود دیگر نیازی به بیمه تکمیلی و مشکلاتی زیادی که در این مورد گریبانگیر کارگران بازنشسته شده نمی‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز