خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

پژوهش و مطالعه، محور تحقق توسعه تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۰

توجه جدی مدیران و کارگزاران شهری و استانی و نیز نمایندگان مجلس به این امر در طراحی و تدوین برنامه‌ها، بودجه‌ها و طرح‌های کلان ضروری است.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز توجه جدی به موضوع پژوهش و نیز انجام مطالعات در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی را محور اصلی تحقق توسعه شهری دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدحسین جعفری در نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورا و شهردار تبریز با تأکید بر امر پژوهش در مطالعات توسعه شهری خواستار توجه جدی مدیران و کارگزاران شهری و استانی و نیز نمایندگان مجلس به این امر در طراحی و تدوین برنامه‌ها، بودجه‌ها و طرح‌های کلان شد.
وی همچنین با اشاره به لزوم سرمایه گذاری و در کنار آن بسترسازی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های ورزش، رفاه و تفریح جوانان، نتیجه بی‌توجهی به ورزش و تفریحات را سرخوردگی جوانان و مهم‌تر از آن پسرفت و ورشکستگی ورزش در تمامی سطوح دانست.
جعفری در عین حال ابراز امیدواری کرد مدیریت شهری و مسوولان استانی در کنار توجه به امر توسعه و عمران شهری، برنامه ریزی و توجه ویژه‌ای نیز به موضوع نیازهای فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، تفریحی و ورزشی جوانان ودیگر قشرهای جامعه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز