خبرگزاری کار ایران

نیروهای امدادی در خدمت رسانی به مشترکان گاز آذربایجان شرقی آمادگی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۱

با توجه به افزایش مصرف گاز طبیعی مهم‌ترین وظیفه این شرکت کنترل مصارف، نگهداری از تاسیسات و توزیع جریان ایمن و پایدار گاز در بین مشترکان است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از مراکز امداد گاز در شهرستان‌های تبریز، بستان آباد و سراب از آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی شرکت در مقابله با بحران و خدمت رسانی به مشترکان گاز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی در این بازدید سرزده ضمن بررسی روند پاسخگویی و ارائه خدمات بر حضور بموقع نیرو‌ها و پست‌های امدادی در شرایط اضطراری تاکید کرد و گفت: با توجه به افزایش مصرف گاز طبیعی مهم‌ترین وظیفه این شرکت کنترل مصارف، نگهداری از تاسیسات و توزیع جریان ایمن و پایدار گاز در بین مشترکان است.
وی ضمن ارج نهادن به تلاش شبانه روزی پرسنل عملیاتی شرکت که علیرغم برودت هوا نسبت به امدادرسانی در حوزه گاز استان اقدام می‌نمایند، تصریح کرد: پست‌های امدادی شرکت با شماره تماس ۱۹۴ به عنوان ویترین شرکت گاز استان در ارتباط با مردم می‌باشند لذا باید با سعه صدر و حسن اخلاق نسبت به رفع موانع و خدمت رسانی صادقانه به هم استانی‌ها تلاش نماییم.
دینی با اشاره به مکانیزه نمودن پست‌های امدادی گفت: با متمرکز نمودن مراکز امداد در یک حوزه و ثبت تمامی درخواست‌ها، امکان رسیدگی مدون و سنجش عملکرد رسیدگی به درخواست‌ها در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.
وی اظهار داشت: انشاءا… با رعایت نکاتی ایمنی و مصرف بهینه توسط مشترکان گاز استان و تلاش روزافزون کارکنان خدوم شرکت گاز استان، شاهد زمستانی بدون حادثه توام با جریان مستمر کاز طبیعی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز