خبرگزاری کار ایران

فردا از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی؛

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی آغاز به کار می‌کند

کد خبر : ۱۲۸۷۰۰

این نمایشگاه با مشارکت مراکز علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی در محل مرکز علمی کاربردی صنایع دستی میراث«کمال الدین بهزاد» برپا می‌شود.

ایلنا: رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی از سوی این دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش ۲۳ تا ۲۶آذرماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد امین فرد در گفتگو با خبرنگاران هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانش آموزان، کمک به توسعه اشتغال کارآفرین در راستای پیدا کردن شغل عنوان کرد وگفت: این نمایشگاه با مشارکت مراکز علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی در محل مرکز علمی کاربردی صنایع دستی میراث«کمال الدین بهزاد» برپا می‌شود.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به چگونگی برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود که بخش اول آن به معرفی کارآفرینان و مولدان کسب و کار از رشته‌های مختلف دانشگاه جامع علمی کابردی اختصاص دارد.
نریمان یوزباشی برپایی کلینیک اشتغال و کار آفرینی با مشارکت مراکز مشاوره اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ار دیگر بخش‌های این نمایشگاه خواند و گفت: در این بخش از نمایشگاه توضیحاتی به افراد بازدید کننده در خصوص محورهاو نحوه فعالیت این مراکز و نیز در خصوص طرح‌های موفق نیز مطالبی ارایه می‌شود.
وی برپایی کارگاه‌های آموزشی روزانه مرتبط با کارآفرینی و طرح‌های کسب و کار توسط اساتید برجسته دانشگاه با ارایه گواهی نامه حضور را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه ذکر کرد و گفت: در این نمایشگاه همچنین دستاوردهای پژوهشی مراکز علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی در طول یک سال پژوهشی گذشته با ارایه طرح‌های مختلف در کنار معرفی رشته‌ها مشاغل مرتبط با این مراکز نیز ارایه خواهد شد.
یوزباشی خاطرنشان کرد: طرح‌های بر‌تر این نمایشگاه مطابق با آیین نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارزیابی و در آیین اختتامیه تجلیل خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز