خبرگزاری کار ایران

کریم صادقزاده نماینده تعاونیهای مصرف آذربایجان شرقی درمجمع اتحادیه امکان:

ما خواستار سرلوحه قرار دادن رضایت مشتری مداری در تمام فعالیتهای اتحادیه امکان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۷۶

شرایط اقتصادی کشور و مشکلات فراروی تعاونی‌ها از جمله تورم، تحریم، گرانی بی‌رویه اجناس و کالا‌ها و کاهش قدرت خرید مردم که باعثتعطیلی یا کاهش فعالیت تعاونیهای مصرف شده است.

ایلنا: نشست فعالان عرصه‌های تعاونی مصرف کارگری کارخانجات و شرکتهای خدماتی استان آذربایجان شرقی با حضور حائری مدیر عامل اتحادیه امکان، حسن رسولی عضو هیئت مدیره اتحادیه امکان، دولتشاهی مشاور عالی خرید اتحادیه امکان، عزتخانی سرپرست اتحادیه امکان واحد آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران تعاونیهای مصرف استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی مشکلات و مسائل کلان تعاونیهای مصرف کارگری استان برگزار شد.
به گزارش ایلنا، نماینده تعاونیهای مصرف کارگری آذربایجان شرقی در مجمع اتحادیه امکان با اشاره به اینکه تبریز شهر اولین‌ها یکی از مناطق حیاتی و استراتژیک صنعتی کشور محسوب می‌شودگفت: در استان آذربایجان شرقی با فعالیت حدود ۱۲ هزار کارگر در واحدهای کوچک و بزرگ خانواده‌های بیشتری در مقایسه با سایر استان‌ها عضو تعاونیهای مصرف و اتحادیه امکان هستند.
کریم صادقزاده گفت: اعضای تعاونیهای مصرف کارگران جهت ارائه خدمات شایسته و تهیه و توزیع مایحتاج زندگی روزمره اعضای خویش در واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی تلاش می‌کنند و در این راه زحمات فراوانی متحمل می‌شوند.
وی با بیان اینکه هدف اتحادیه امکان به عنوان بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین شبکه تهیه و توزیع کالا تامین مایحتاج مردم بویژه جامعه کارگری و توزیع آن از طریق تعاونیهای مصرف کارگری می‌باشد گفت: تعاونی‌ها با رقابت موثر می‌توانند باعثکاهش هزینه و قیمت‌ها توسط سایر عوامل توزیع کالا شده و جلوی هرج و مرج اقتصادی را بگیرند.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات فراروی تعاونی‌ها از جمله تورم، تحریم، گرانی بی‌رویه اجناس و کالا‌ها و کاهش قدرت خرید مردم که باعثتعطیلی یا کاهش فعالیت تعاونیهای مصرف شده است گفت: با تمام این مشکلات اتحادیه امکان به لحاظ مدیریت مدبرانه، صحیح ودقیق مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و نمایندگان تعاونیهای مصرف و تلاش اعضای تعاونیهای مصرف توانست از این بحران اقتصادی کشور سرافراز بیرون آید.
صادقزاده تصمیمات مجمع سال ۹۲ در مورد تقسیم درآمدهای ناشی از فروش املاک مازاد را از اقدامات موثر این اتحادیه عنوان کرد و گفت: هدف اصلی از این طرح و تصویب آن پابرجا نگه داشتن تعاونیهای مصرف در برابر فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها بود.
وی در خاتمه سخنان خود توجه مسئولین اتحادیه امکان به خواسته‌های تعاونیهای مصرف از جمله تهیه و توزیع کالاهای مناسب و مورد نیاز کارگران با شرایط آسان و سرلوحه قرار دادن رضایت مشتری مداری در تمام فعالیتهای اتحادیه امکان را خواستار شد و گفت: امیدواریم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با برنامه ریزی و تداوم سیاستگذاریهای توسعه‌ای گامهای موثری برای فعالیتهای تعاونیهای مصرف با توجه به سیاستهای جدید دولت تدبیر و امید برداشته شود.
دیگر نماینده تعاونیهای مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی در مجمع اتحادیه امکان نیز با بیان اینکه اکثر مشکلاتی که تعاونیهای مصرف گریبانگیر آن هستند در زمان دولت نهم و دهم اتفاق افتاد گفت: خوشبختانه اکثر تعاونی‌ها با آن وضع بد اقتصادی توانستند به فعالیت خود ادامه دهند ولی تعدادی از این تعاونی‌ها هم تعطیل یا نیمه تعطیل شدند.
علی اصغراکبری همچنین برای ارائه خدمات بهینه به کارگران عضو تعاونیهای مصرف، خواستار توجه اتحادیه امکان به بنیه مالی تعاونی‌ها و کارگران شد و گفت: کارگران با این تورم و گرانی و دستمزد کم نیازمند خرید کالا با اقساط بلندمدت هستند که بایستی مسئولان اتحادیه امکان به این امر توجه جدی داشته باشند.
لازم به ذکر است در پایان این نشست مدیران تعاونیهای مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی به بیان مسائل و مشکلات تعاونیهای مصرف استان پرداختند و رهنمود‌ها و راهکارهای لازم از سوی مدیریت اتحادیه امکان در این جلسه ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز