خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز:

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دوباره دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز را زنده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۴۵

هزینه ثبت نام تیم برای حضور در مسابقات را پرداخت شد. / تمامی نفرات تیم بومی هستند. / حسین عسگری که یکی از رکاب زنان با تجربه تیم بود به دلیل افت از تیم کنار گذاشته شد.

ایلنا: سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز گفت: در این ۲۲ سالی که در این ورزش فعالیت می‌کنم در مورد هیچ مدیری اظهار نظری نداشتم ولی در این مدت که تیم پتروشیمی با مشکلاتی روبه رو بود آقای سید محمد شروین اسبقیان که کمکهای زیادی به ورزش آذربایجان و تیم پتروشیمی کرده، شخصا پیگر و تشکیل دوباره تیم بود.
به گزارش ایلنا، احد کاظمی در مورد آخرین وضعیت تیم پتروشیمی ادامه داد: جلسات متعددی با مسولان پتروشیمی تبریز برگزار کردیم و من که به عنوان سرمربی تیم و قادر میزبانی که کاپیتان تیم است یک دهم از مشکلات سالهای قبل را تجربه نکردیم و همه زحمات تیم اعم از مذاکره با مسولان پتروشیمی و قرارداد دوچرخه سواران و ثبت نام تیم در فدارسیون جهانی را آقای اسبقیان انجام دادند و دوباره تیم پتروشیمی تبریز را زنده کردند.
وی در مورد تغییرات پتروشیمی تبریز افزود: حسین عسگری که یکی از رکاب زنان با تجربه تیم بود به دلیل افت از تیم کنار گذاشته شد و تغییراتی در تیم ایجاد شد و از جوانان ورزش دوچرخه سواری تبریز که در چند سال اخیر در تیم‌های شهرستانی رکاب زده بود دوباره به تیم پتروشیمی بازگشت و امیدواریم که نتایج خوبی را کسب کنیم در این میان بهنام خسروشاهی که در تمامی مسابقات امسال به مقام قهرمانی دست پیدا کرده‌اند به تیم ما پیوست.
میزبانی در مورد اعضای تیم پتروشیمی گفت: احد کاظمی؛ میر صمد پورسیدی؛ بهنام خسروشاهی؛ علی حقی، وحید غفاری اعضای تیم پتروشیمی تبریز در فصل جاری رقابتهای دوچرخه سواری هستند و امیدواریم که برای ورزش آذربایجان افتخارات دیگری کسب کنیم.
سرمربی تیم پتروشیمی تبریز درخصوص مسابقات پیش روی تم پتروشیمی افزود: در اواخر بهمن ماه در تور لانکاوی مالزی شرکت خواهیم کرد و امیداوریم که در این مسابقات به قهرمانی دست پیدا کنیم، یک تور در ماههای دیگر در کشور امارات برگزار خواهد شد و هنوز حضور تیم در این مسابقات قطعی نشده است ولی امیداوریم با حضور در این مسابقه یک مسابقه تمرینی حوبی را تجربه کنیم.
احد کاظمی در مورد نحوه تمرینات این تیم تصریح کرد: در فصل سرما تمرینات در هوای باز بسیار سخت است و بیشتر در این فصل بدنسازی را در دستور کار قرار می‌دهیم و برای تمرینات در هوای باز یک ماه دیگر در عسلویه که هوای نسبتا خوبی را در این فصل دارد اردو خواهیم زد و تیم را برای مسابقات آتی اماده خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز