خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

برگزاری حرفه ای تور دوچرخه سواری آذربایجان آرزوی تک تک مسوولان است

کد خبر : ۱۷۹۲۲۱

این تور به صورت نیمه حرفه ای در حال برگزاری است و در برگزاری آن تاکنون مشکل خاصی به وجود نیامده است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان آذربایجان شرقی و مدیر تور بیست و نهم گفت: برگزاری حرفه ای تور دوچرخه سواری آذربایجان آرزوی تک تک مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سیدمحمد شروین اسبقیان در مراسم اختتامیه مرحله پنجم کاروان دوچرخه سواری سردار شهید مهدی باکری افزود: تور بیست و نهم دوچرخه سواری در سطح بسیار عالی در حال برگزاری است و تلاش می کنیم با بستر سازی های مناسب و تامین زیرساخت ها این تور را به حرفه ای تبدیل کنیم.
وی گفت: این تور به صورت نیمه حرفه ای در حال برگزاری است و در برگزاری آن تاکنون مشکل خاصی به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه در طی برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان استقبال مردم و تشویق آنها از دوچرخه سواران نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشته است، افزود: امروز مردم شهرستان بستان آباد استقبال بی نظیر از دوچرخه سواران داشتند.

اسبقیان گفت: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم استقبال از این تور باعثمی شود ما بیش از پیش به کارمان دلگرم شده و برای هرچه بهتر برگزار و حرفه ای شدن آن تلاش کنیم.

مرحله پنجم از بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) با قهرمانی قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز به پایان رسید تا قادر میزبانی اسطوره دوچرخه سواری تبریز و استان در ۴۰ سالگی فاتح مرحله سنگین و سخت ولی فنی سبلان به سهند باشد.

در پایان این مرحله از تور کاروان دوچرخه سواری سردار شهید مهدی باکری که روز شنبه با شرکت ۸۴ رکابزن و درمسیر۱۸۵.۷ کیلومتری سرعین در اردبیل تا پیست اسکی سهند تبریز برگزار شد، میزبانی با پنج ساعت و ۳۹ دقیقه و ۲۷ ثانیه زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کرد و به عنوان قهرمانی رسید.
رحیم امامی از پیشگامان کویر یزد با ۲۵ ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در مکان دوم ایستاد و میرصمد پورسیدی از پتروشیمی تبریز با همین زمان در مکان سوم قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه مرحله پنجم که در پیست اسکی سهند تبریز برگزار شد منوچهر فکر آزاد و بهروز رهبر از بنیانگذاران و قهرمانان تور دوجرخه سواری آذربایجان، سید محمد شروین اسبقیان مدیر تور بیست و نهم، اکبر فرج الهی دبیر تور بیست و نهم و خانواده قادر میزبانی حضور داشتند به نفرات مرحله مدال اهداء شد.

مرحله ششم و پایانی این رقابت ها ساعت ۱۰ صبح فردا / یکشنبه / به مسافت ۱۰۰ کیلومتر در داخل شهر تبریز و از مقابل لاله پارک این شهر آغاز می شود.

در این رقابت ها ۱۳ تیم خارجی و پنج تیم داخلی حضور دارند و تور برای اولین بار در سطح نیمه حرفه ای برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز