خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد بازی‌های آسیایی اینچوان کره جنوبی در آذربایجان شرقی خبر داد:

نظارت بر فعالیت هیات‌های ورزشی مدال‌آور و ورزشکاران امید به حضور در بازی‌های آسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۹۶

با تببین اهداف این ستاد در استان که یکی از پیشگامان حضور موفق ورزشکاران و مربیان در این بازی‌ها در کشور است، اعضاء ستاد در تمرینات ورزشکاران استان در اردوهای تیم ملی حضور یافته و از روند پیشرفت و کاری آنان نظارت دقیق خواهد شد.

ایلنا: دبیر ستاد بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تأکید کرد: ستاد بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی بر روند کاری ۱۶ هیات مدال آور و ۷۷ ورزشکار امید به حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی تمرکز و توجه داشته و از ۳۷ رشته ورزشی در کنار ورزش جانباز و معلولی در این رقابت‌ها از ۱۶ رشته ورزشی و ورزش همیشه پرافتخار معلولین و جانبازان انتظار حضور پرتعداد و پرمدال داریم.
به گزارش ایلنا علی شکارلو در اولین دوره نشست‌های تخصصی هیاتهای ورزشی آذربایجان شرقی حاضر در بازیهای آسیایی اینچوان ۲۰۱۴ کره جنوبی تصریح کرد: با تببین اهداف این ستاد در استان که یکی از پیشگامان حضور موفق ورزشکاران و مربیان در این بازی‌ها در کشور است، اعضاء ستاد در تمرینات ورزشکاران استان در اردوهای تیم ملی حضور یافته و از روند پیشرفت و کاری آنان نظارت دقیق خواهد شد
وی افزود: برای بهبود توان اجرایی این ستاد و ایجاد انگیزه در ورزشکاران از نقطه نظرات قهرمانان و پیشکسوتان استفاده خواهد شد و کمکهای فکری، مالی، روانی، امکاناتی نیز در اختیار قهرمانان قرار خواهیم داد.
شکارلو خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی باید از نظر زیرساخت‌ها، قهرمانان ورزشی و تمام جنبه‌ها در بین سه استان بر‌تر کشور قرار گیرد و بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی این توانایی و پتانسیل ورزش استان را نشان خواهد داد.
دبیر ستاد بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی در آذربایجانشرقی افزود: در ۳ مقطع حامی و نظارتگر ورزشکاران در اینچوان کره جنوبی هستیم، مرحله اول تمرینات ورزشکاران در هیاتهای ورزشی و داخل استان که مهم‌ترین بخش وظیفه ستاد است، مرحله دوم در تمرینات فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک و مرحله سوم حضور نهایی در رقابتهاست.
وی افزود: در هر ۳ مرحله نیاز‌ها و انتظارات معقول ورزشکاران با تلاشهای ستاد برطرف خواهد شد.
شکارلو خاطرنشان کرد: مرحله اول تمرینات ورزشکاران در هیاتهای ورزشی و داخل استان که مهم‌ترین بخش وظیفه ستاد است، کلاسهای دانش افزایی همانند روان‌شناسی، تفکر ورزشکار حرفه‌ای، تغذیه، مکملهای ورزشی، آسیبهای ورزشی برگزار تا شرایط جسمی و روحی ورزشکار تا زمان آغاز رقابت‌ها در شرایط مسابقه باشد.
وی اعتماد به نفس، خواستن و آمادگی جسمانی و روحی را مهم‌ترین گزینه‌های موفقیت ورزشکاران در این رقابتهای مهمی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز