خبرگزاری کار ایران

طرح ضربتی خدمات محله‌ای و پاکسازی شهر تبریز در ۱۰ روز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۸۵

در قالب این طرح که با مشارکت تمامی مناطق ده گانه شهرداری و به صورت مشارکتی انجام می‌گیرد، تمامی مناطق ده گانه و اکیپ‌های خدماتی آن‌ها با هم و همزمان، هر روز در یک منطقه شهرداری اقدام به ارایه خدمات می‌کنند که اجرای این طرح در سطحی فراگیر موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورده است.

ایلنا: با دستور ویژه شهردار تبریز به معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری، دور جدید طرح ضربتی خدمات محله‌ای و پاکسازی اساسی شهر با محوریت این معاونت و در قالب طرحی ۱۰ روزه در تبریز آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا معاون خدمات شهری واجرایی شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: این طرح در راستای ارایه و تداوم خدمات متنوع و متعدد محله‌ای شامل، آسفالت ریزی، لکه گیری، اصلاح معایر، لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، تنظیف و پاکسازی شهر، زیباسازی محیط، اصلاح و تعویض جداول شکسته و در کنار آن رنگ آمیزی و نوسازی خط کشی‌های شهر، دریچه گذاری‌های جدید در خیابان‌ها و با دستور ویژه شهردار تبریز در دستور کار معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری و مناطق ده گانه قرار گرفته و اجرای آن از ابتدای هفته جاری و در قالب طرحی ۱۰ روزه آغاز شده است.
قربانیان تصریح کرد: در قالب این طرح که با مشارکت تمامی مناطق ده گانه شهرداری و به صورت مشارکتی انجام می‌گیرد، تمامی مناطق ده گانه و اکیپ‌های خدماتی آن‌ها با هم و همزمان، هر روز در یک منطقه شهرداری اقدام به ارایه خدمات می‌کنند که اجرای این طرح در سطحی فراگیر موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورده است.
قربانیان با اعلام اینکه این طرح تاکنون در مناطق۷ و ۶ شهرداری تبریز اجرا شده و فردا در منطقه ۱۰ تداوم خواهد یافت افزود: بالغ بر ۱۲۰ نفر از نیروهای خدماتی و تنظیف مناطق ده گانه در قالب این طرح فعال هستند و خدمات رسانی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز