خبرگزاری کار ایران

خودروهای دودزا زیر ذره بین پلیس راهور

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۲۴

داشتن تجهیزات ایمنی همچون زنجیر چرخ، وسایل گرمایی، برف پاک کن، همچنین داشتن معاینه فنی را از الزامات کنترلی مد نظر پلیس در طرح زمستانی ۹۲ ضروری است.

ایلنا: رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی، تجهیزات ایمنی و معاینه فنی را خط قرمز پلیس در طرح زمستان عنوان کرد
به گزارش ایلنا، ناصر میکائیلی با تاکید بر اینکه خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر در ذره بین پلیس قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: با توجه به وضعیت حغرافیایی و برفگیر بودن معابر و جاده‌های استان، حوزه ایمنی و انضباط ترافیکی در فصل زمستان بایستی به صورت وقفه ناپذیری کنترل تا سوانح رانندگی به حداقل برسد.
وی با اشاره به ماده ۵۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی و ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مبنی بر اینکه هرگاه کار‌شناسان راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه ادامه حرکت وسایط نقلیه را به علت معایب و نواقص فنی خطرناک تشخیص بدهند، ضمن اعمال قانون، پلاک آن را اخذ و با نصب پلاک تعمیری به تعمیرگاه می‌فرستند خاطر نشان کرد: پلیس با جدیت تمام موضوع معاینه فنی» نقص فنی و دودزایی بودن خودرو‌ها را کنترل و وفق مقررات با متخلفین برخورد خواهد کرد.
وی داشتن تجهیزات ایمنی همچون زنجیر چرخ، وسایل گرمایی، برف پاک کن، همچنین داشتن معاینه فنی را از الزامات کنترلی مد نظر پلیس در طرح زمستانی ۹۲ اعلام کرده و افزود: این مولفه‌ها بدواً توسط پلیس کنترل می‌شدند و لیکن تشدید برخورد صورت می‌گیرد تا سوانح به حداقل برسد در این زمینه سختگیری بیشتر بر روی وسایل نقلیه عمومی خواهد بود.
میکائیلی تصریح کرد: سازمان‌ها و نهادهای درگیر در امر ترافیک نیز باید به این موضوع حساس بوده و وظایف خود را در قبال این موضوع به نحو احسن انجام دهد تا انشاا… در طرح زمستان شاهدکاهش تصادفات فوتی و جرحی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز