خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی هشترود در گفت و گو با ایلنا :

هشترود قطب تولید گندم در استان آذر بایجان شرقی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۶۶۱

مدیر جهاد کشاورزی هشترود با اعلام اینکه شهرستان هشترود انبار غله استان است ،گفت: این شهرستان با وسعت اراضی کشاورزی بالا و خاک زراعی حاصلخیز و آب و هوای مناسب و منابع فراوان ، نیروی انسانی کارا، مستعد سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از جمله تولید انواع محصولات کشاورزی ، دامپروری صنعتی ، پرورش آبزیان و... است.

به گزارش خبرنگار ایلنا آذربایجان شرقی مجید احمدی در ادامه با بیان اینکه  این شهرستان  با قرارگرفتن در مسیر آزاد راه تهران – تبریز و خط آهن سراسری و دسترسی به بازارهای هدف مستعد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی است، افزود : در همایش توسعه شهرستان هشترود که ماه گذشته در این شهر برگزار شد  به تعداد 108 طرح فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان با سرمایه گذاری به مبلغ 35844000 میلیون ریال با تعداد اشتغال 3737ارائه شد و تفاهم نامه منعقد شد و تعداد9 تفاهم نامه به صورت نمادین با سرمایه گذاران به امضاء رسید که از این تعداد طرح 51 طرح مربوط به سرمایه گذاری در بخش امور دام و طیور و ابزیان و 20 طرح مربوط به سرمایه گذاری در بخش امور باغبانی و زراعت و 37 طرح نیز مربوط به سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی است.

وی افزود: .اقدامات لازم در خصوص تخصیص اب و مجوزهای لازم برای شروع طرح‌ها انجام گرفته که ان شاء الله با پیگیرهای دستگاه های اجرای شهرستان و سرمایه گذاران امید است نقطه عطفی در رسیدن به هدف توسعه شهرستان همگام با ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز