خبرگزاری کار ایران

نیروهای خدمات شهرداری تبریز در آماده باش کامل قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۴

با وجود حجم زیاد بارش باران پاییزی امروز آب گرفتگی در برخی معابر ایجاد شده به همت نیروهای تلاشگر خدمات شهری رفع و شهروندان ناظر و شاهد رفت و آمد طبیعی مناسب با یک روز بارانی بوده‌اند.

ایلنا: با تلاش ماموران خدمات شهری در تمام مناطق دهگانه شهرداری تبریز آب گرفتگی برخی از معابر سریعا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شد.
به گزارش ایلنا در پی بارش باران از بعد از ظهر امروز تمام نیروهای خدمات شهری در سطح کلیه مناطق در آماده‌باش کامل قرار گرفتند و نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیز در محورهایی که احتمال آب گرفتگی وجود داشت مستقر شدند.
بر پایه این گزارش با وجود حجم زیاد بارش باران پاییزی امروز آب گرفتگی در برخی معابر ایجاد شده به همت نیروهای تلاشگر خدمات شهری رفع و شهروندان ناظر و شاهد رفت و آمد طبیعی مناسب با یک روز بارانی بوده‌اند.
شایان ذکر است همواره با آغاز بارش باران‌هایی مشابه با باران امروز پیام‌های آب‌گرفتی معابر وانهار به سامانه تلفنی ۱۳۷ توسط شهروندان ارسال می‌شود و از این طریق در اسرع وقت نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز در صدد رفع مشکل پیش آمده می‌شوند. باتوجه به پیش‌بینی‌ بارندگی، نیروهای خدمات شهری در آماده‌باش بودند که بلافاصله بعد از شروع بارندگی، عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر را آغاز کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز