خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان:

برای جلوگیری از حوادثاحتمالی، آتش نشانی و تجهیزات ایمنی در نقاط مختلف شهر مستقر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۷۴۸

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: مردم با آتش بازی در چهارشنبه آخر سال بر روی آُسفالت خیابان‌ها بیشترین خسارت را به آسفالت معابر وارد می‌کنند.

ایلنا: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید برای جلوگیری از حوادثاحتمالی از نیمه دوم اسفند آتش نشانی و تجهیزات ایمنی در نقاط مختلف شهر مستقر شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، " غلامحسن احمدی " امروز اظهار کرد: در آستانه سال جدید آتش نشانی آماده ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان است.

وی با بیان اینکه در شب چهارشنبه آخر سال شهروندان به صورت گسترده اقدام به ایجاد آتش نموده و بیشترین خسارت را به آسفالت وارد می کنند، تصریح کرد: ضروری است آداب و سنن ایرانی اسلامی جایگزین آتش بازی شب چهارشنبه آخر سال شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان از شهروندان خواست تا حد امکان از روشن کردن آتش بر روی آسفالت معابر و نزدیک درختان خوددداری کنند چرا که این کار باعثصدمه به بیت‌المال می‌شود.

وی از اقدامات شهرداری زنجان برای پایان سال و شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: لاستیک‌های مستعمل از سطح شهر و حاشیه‌های شهر جمع آوری شده است و تا آخر سال نیز ادامه دارد.

احمدی با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال لغو مرخصی شده و دروضعیت آماده باش خواهند بود، ادامه داد: نیروهای خدمات شهری با تانکرهای آب آماده پاکسازی معابر می‌شوند.

وی با بیان اینکه افزایش آگاهی مردم نقش بسزایی در زمینه پیشگیری و کاهش حوادثدارد، ابراز کرد: با توجه به فرا رسیدن سال جدید برای جلوگیری از حوادثاحتمالی از نیمه دوم اسفند آتش نشانی و تجهیزات ایمنی در نقاط مختلف شهر مستقر می‌شوند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان یادآورشد: سازمان آتش نشانی به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به نیازهای شهروندان و ارائه خدمات به مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز