خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تبریز:

ترویج ورزش با برنامه‌ریزی صحیح امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۶

شهرداری تبریز بودجه این بخش را مشخص کرده است و به نظر کافی می‌رسد از این رو در ادامه و با برنامه ریزی صحیح می‌توان حضور شهرداری را در ترویج رشته‌های مختلف ورزشی پررنگ‌تر کرد.

ایلنا: عضو شورای شهر تبریز تأکید کرد: تامین زیرساخت‌های ورزشی، توجه به ورزش همگانی و ورود شهرداری و شورا به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، اصلیترین خواسته آن‌های جامعه ورزشی شهر تبریز است.
به گزارش ایلنا جواد ششگلانی با اشاره به فعالیت گروه‌ها و اقشار مختلف در جریان انتخاب اعضای شورای شهر افزود: اعضای شورا توسط اقشار و وابستگی جناحی انتخاب نشده‌اند و اگر این موضوع هم وجود داشته باشد فقط درصد کمی تاثیرگذار خواهد بود. برای مثال انتخاب بنده تنها از سوی درصد کمی از فوتبال دوستان بوده است و بقیه آراء متعلق به عموم مردم است و اعضای شورا انتخاب عموم شهروندان هستند و باید به انتظار و خواسته تمامی شهروندان توجه کنیم.
وی اظهار کرد: طبیعی است که به واسطه فعالیت در حوزه ورزش با اهالی ورزش و ورزشکاران آشنایی داشتم و قبل از انتخابات نیز آن‌ها انتظارات خود را به ما رساندند و ما هم تا جایی که در حیطه وظایف شورا است، اقدام خواهیم کرد.
وی در تبیین انتظارات جامعه ورزشی گفت: حضور شهرداری در ترویج ورزش با برنامه ریزی صحیح امکان پذیر است البته در شورای سوم نیز تا حدودی به این اهداف نایل شدیم و اکنون نیز فعالیت برای تحقق مطالبات باقی مانده ادامه دارد اما باید توجه داشت که شورا و شهرداری فقط تا حدودی می‌تواند از ورزش حمایت کند و باقی اقدامات به عهده سازمان ورزش و جوانان است.
ششگلانی بودجه مورد نظر را برای تامین زیرساخت‌های ورزشی کافی دانست و گفت: شهرداری تبریز بودجه این بخش را مشخص کرده است و به نظر کافی می‌رسد از این رو در ادامه و با برنامه ریزی صحیح می‌توان حضور شهرداری را در ترویج رشته‌های مختلف ورزشی پررنگ‌تر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز