خبرگزاری کار ایران

نشست صمیمی شهردار تبریز با خبرنگاران و هنرمندان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۴

ردیف بودجه ویژه برای فعالیت‌های فرهنگی در لایحه بودجه سال ۹۳ شهرداری تبریز پیش بینی شده است. / تلاش برای رسیدگی به نیاز‌ها و مشکلات جامعه فرهنگی هنری و رسانه‌ای تبریز و استان آذربایجان شرقی یکی از اولویت‌های کاری شهردار تبریز به شمار می‌رود.

ایلنا: شهردار تبریز در نشستی صمیمی و رو در رو، با جمعی از روزنامه نگاران، خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش ایلنا صادق نجفی با حضور در نشست عصر رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری در گالری مفاخر ضمن گفتگو با خبرنگاران، روزنامه نگاران، مدیران و سردبیران مطبوعات محلی، مدیران و سرپرستان خبرگزاری‌های استان و نیز چهره‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری پای درد دل فعالان عرصه فرهنگ و رسانه نشست و از نزدیک با خواسته‌ها، مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات فرا روی آنان آشنا شد.
در این دیدار که به جهت انتخاب نجفی به عنوان شهردار جدید تبریز و نیز ارتباطات و تعامل مثبت وی با جامعه رسانه‌ای استان در طول مدیریت‌های قبلی دکتر نجفی و وجهه خوب وی به عنوان یکی از مدیران موفق استانی با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه مواجه شده بود، حضرتی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و سعید حاجی‌زاده سخنگوی این نهاد مدنی نیز حضور داشتند.
شهردار تبریز در این دیدار طی سخنانی تلاش برای رسیدگی به نیاز‌ها و مشکلات جامعه فرهنگی هنری و رسانه‌ای تبریز و استان را یکی از اولویت‌های کاری خود در این دوره مدیریت شهری اعلام کرد و بر لزوم نظام مندسازی حمایت‌ها از این قشر تأکید کرد.
نجفی در خاتمه از پیش بینی ردیف بودجه ویژه برای فعالیت‌های فرهنگی در لایحه بودجه سال ۹۳ شهرداری خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز