خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در دومین همایش ملی معماری و شهرسازی اسلامی:

آماده تاسیس دانشگاه تخصصی جدیدی در آذربایجان شرقی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۲۰

امیدواریم با همت و تلاش دکتر کی‌نژاد شاهد تاسیس دانشگاه تخصصی جدیدی در استان باشیم.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: آماده تاسیس دانشگاه تخصصی جدیدی در آذربایجان شرقی هستیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده که در دومین همایش ملی معماری و شهرسازی اسلامی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز سخن می‌گفت ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش دکتر کی‌نژاد شاهد تاسیس دانشگاه تخصصی جدیدی در استان باشیم.
وی ضمن تشکر از بانیان این همایش، از دکتر کی‌نژاد نیز به پاس بیش از دو دهه خدمات و تلاش‌های علمی وی قدردانی کرد.
ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش دکتر کی‌نژاد شاهد تاسیس دانشگاه تخصصی جدیدی در استان باشیم.
وی با اشاره به اینکه دکتر کی‌نژاد در سال ۶۸، دانشگاه صنعتی سهند و در سال ۷۸، دانشگاه هنر اسلامی تبریز را تاسیس کرد، گفت: امیدوارم ایشان به فکر تاسیس یک دانشگاه تخصصی دیگر در استان باشند و ما هم آماده همکاری با ایشان هستیم.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش برجسته دانشگاه هنر اسلامی تبریز در عرصه هنری کشور، خاطرنشان کرد: این دانشگاه اولین دانشگاه هنر اسلامی کشور است که نقش مهمی در ترویج و زنده نگه داشتن الگوهای اسلامی ایرانی در عرصه فرهنگ و هنر دارد.
شایان ذکر است دومین همایش ملی معماری و شهرسازی اسلامی با هدف کاربرد معماری و شهرسازی اسلامی در دنیای معاصر از روز چهارشنبه به مدت دو روز در سالن بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.
این همایش که مراسم اختتامیه با حضور دکتر ولایتی، رییس کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، با معرفی مقالات بر‌تر به کار خود خاتمه داد.
دکتر کی نژاددبیر قبلی شورای عالی انقلاب فرهنگی، موسس دانشگاه‌های صنعتی سهند وهنر اسلامی تبریز بوده و هم اکنون عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و رییس دانشگاه هنراسلامی تبریز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز