خبرگزاری کار ایران

مدیران پیشین و جدید حوزه هنری قم تودیع و معارفه شدند

کد خبر : ۱۷۹۹۴۸

اگر مدیران با هنرمندان و هنر در ارتباط باشند نتیجه‌ی مطلوب حاصل می‌شود. در حوزه هنری قم چنین بوده و آقای فرجی در این مدت توانسته ارتباط معنا داری با هنرمندان برقرار کند.

با حضور محمدعلی مجاهدی، محمدعلی خبری، حجت الاسلام ایزد پناه، مجید مصلحی، محمد ابراهیم فقیه‌زاده و جمعی از هنرمندان و مدیران استان مراسم تودیع و معارفه وحید فرجی و مجدالدین معلمی برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ عصر دوشنبه ۲ تیرماه ۱۳۹۳ در مراسمی وحید فرجی رئیس پیشین حوزه هنری استان قم تودیع و سرپرست جدید این حوزه معرفی شد.

در ابتدای این مراسم؛ محمدعلی مجاهدی در توصیف دوران مدیریت وحید فرجی گفت: پشتکار، صمیمیت، روابط عمومی قوی و دغدغه فرهنگ انسان را داشتن و خود را در مخاطره انداختن را ازجمله خصوصیات وی دانست.

وی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای مجد الدین معلمی، گفت: امیدوارم آقای معلمی با قدرت جوانی و تجربه‌ای که دارند بتوانند در این پست موفق باشند.

محمدرضا آزاد کارشناس تئاتر و از کارمندان حوزه هنری استان قم نیز ضمن تشریح شکل‌گیری حوزه هنری استان قم و تشکر و تقدیر از وحید فرجی خطاب به مجد الدین معلمی گفت: از آنجا که ما خود را وامدار فعالیت‌های مدیران و هنرمندان پیش از این در حوزه هنری می‌دانیم و بنده و همکارانم در حوزه هنری در خدمت شما هستیم تا در راستای اهدافی که تا امروز تلاش شده، همکاری کنیم.

سخنران بعدی این مراسم؛ محمدعلی خبری عضو کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی بود. او حوزه هنری را برخاسته از انقلاب دانست و گفت: اگر مدیران با هنرمندان و هنر در ارتباط باشند نتیجه‌ی مطلوب حاصل می‌شود. در حوزه هنری قم چنین بوده و آقای فرجی در این مدت توانسته ارتباط معنا داری با هنرمندان برقرار کند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین ایزد پناه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص این مراسم که در حسینیه شهداء قم برگزار می‌شد، گفت: در حسینیه ارشاد شاهد برگزاری مجلس تودیع و معارفه دو مدیری هستیم که از فرزندان همین حسینیه‌ها و مساجد هستند. این نشانه‌ای‌ایست که وحید فرجی هدفش اعتلای هنر و فرهنگ عاشورا، شهادت و مقاومت بوده‌است همچنین این بزرگترین هدیه‌ی عاشورا و فرهنگ عاشورایی به آقای معلمی است.

در ادامه مجید مصلحی مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری ضمن تشکر از وحید فرجی بابت همکاری ده ساله‌اش با حوزه هنری، گفت: جناب معلمی مدیری جوان، پر نشاط و پرانرژی، برخاسته از قم است و امیدوارم حضور ایشان در این پست منشاء خیر و برکت برای قم، حوزه هنری و خود او باشد. وی در ادامه انتظارات و توقعات حوزه هنری از مدیدیت جدید حوزه هنری استان قم را مطرح نمود.

سپس وحید فرجی ضمن برشمردن اهم فعالیت‌های حوزه هنری قم در طول دوران مدیریتش، از همکارانش در حوزه هنری قم و مدیرانی که با وی همکاری داشتند تقدیر و تشکر نمود و برای مجدالدین معلمی آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز