خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود خبرداد؛

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پایاب سدسهند/تشریح دستاوردهای شهرستان هشترود از سفر هیات دولت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۹۶۸

فرماندار هشترود خبرداد: طرح‌های مورد تقاضای اهالی هشترود برای عمران وآبادانی شهرستان هشترود و روستاهای تابعه در سفر رئیس جمهور مورد تایید هیات دولت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، علیرضا توری در گفت‌‌وگو با خبرنگاران گفت: خوشبختانه در جریان سفر رئیس جمهور به استان و سفر معاون امور مناطق محروم رئیس جمهور به شهرستان هشترود و همچنین طرح هایی که آماده کرده بودیم مورد تایید شورای اداری استان و تصویب هیات وزیران رسید.

وی افزود: تخصیص ۳۷۰ میلیارد تومان برای پست برق ۴۰۰ کیلووات، ۱۹۰ میلیارد تومان برای توسعه پست‌های برق شهرک‌های صنعتی، ۴۰۰ میلیارد تومان برای پایاب سد سهند، ۵ میلیارد تومان برای شبکه آبیاری روستای گله ده رود و ۲۵۰ میلیارد تومان برآب توسعه گردشگری و توریسم بخشی از این مصوبات است.

توری ادامه داد: همچنین ۶۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزاد راه هشترود مراغه تخصیص یافت که مبلغی هم برای قطعه های ۴ و ۵ نیز اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: قرار شد مشکل شبکه فاضلاب مدرن و تکمیل تصفیه خانه نیز در جلسه هیات دولت مطرح و تصمیم گیری شود که در اینصورت در مرحله اول ۱۵۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.

وی یادآور شد: همچنین مقرر شد وام های صندوق کارآفرینی و امید، ۵ برابر مقدار اختصاص یافته سال ۱۴۰۰ باشد.

توری تاکید کرد: در جریان بازدید از ۳ کارگاه تولید صنایع دستی شهرستان نیز ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای آنها تخصیص یافت.

وی افزود: تکمیل پل های نیمه تمام و نقاط حادثه خیز، تبدیل تمام مدارس سنگی و کانکسی، تکمیل پوشش تلفن همراه در ۳۰۰ روستا، تجهیز مراکز فنی و حرفه ای، حمایت از طرح های کشاورزی در استان مورد نظر قرار گرفته که شهرستان هشترود نیز سهمی دارد.

وی تصریح کرد: برای تکمیل دیواره ساحلی رودخانه داخل شهر نیز ۴۰ میلیارد تومان اعتبار درخواست کرده ایم.

وی اظهار کرد: برای تکمیل پایاب سدسهند نیز ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافت و همچنین مقرر شد برای احداث پارک بانوان مساعدت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز