خبرگزاری کار ایران

صحت عمل و رد رشوه ماموران وظیفه‌شناس در عجب شیر

کد خبر : ۱۲۱۹۹۲

پس از بازرسی از محل مقدار ۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم دستگیر و به همراه مواد کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شد.

ایلنا: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از صحت عمل کارکنان انتظامی عجب شیر با رد رشوه به مبلغ سی میلیون ریال خبر داد.
به گزارش ایلنا، حسین محمودی گفت: براساس این گزارش فرماندهی انتظامی عجب شیر در پی وصول خبر به پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی مبنی بر اینکه شخصی به هویت(ب - خ) در باغ گردو شخصی خود واقع در یکی از روستاهای این شهرستان نسبت به نگهداری و فروش مواد مخدر بصورت عمده اقدام می‌نماید.
وی ادامه داد: بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام هماهنگی‌های لازم و اخذ مجوز قضایی به محل مورد نظر عزیمت و پس از بازرسی از محل مقدار ۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم دستگیر و به همراه مواد کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شد.
محمودی افزود: در اثنای رسیدگی و تکمیل پرونده، پدر متهم دستگیر شده بنام(الف - خ) ضمن ارائه پیشنهاد رشوه رهایی متهم را از ماموران درخواست می‌نماید که تذکرات و هشدارهای لازم به وی صادر می‌گردد که یاد شده مکرر بر خواسته خود پا فشاری نموده و یک فقره چک متعلق به یکی از بانک‌های دولتی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال که چک متعلق به خود فرد رشوه دهنده می‌باشد تحویل مامورین می‌شود.
وی در پایان اضافه کرد: بلافاصله مراتب از طرف نظامیان فوق ا‌لذکر به نام‌های ستوانیکم ولی صلواتی فام، ستواندوم رسول خوشوقتی و ستواندوم ابراهیم خبازی صورتجلسه و متهمین(پدر و پسر) به همراه پرونده مدونه در این خصوص تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان می‌شوند.
لازم به ذکر است برابر دستور قاضی پرونده این. چک توسط مامورین وصول و به صورت نقد(۶۰ فقره چک پول ۵۰ هزار تومانی) تحویل دادسرا گردیده و در این خصوص صورتجلسه تنظیم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز