خبرگزاری کار ایران

۷ سالن ورزشی باشگاه مقاومت تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۰۰۹

۷ سالن تخصصی ورزشی باشگاه مقاومت در حوزه‌های بسیج شهری تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، به همت معاونت تربیت بدنی سپاه ناحیه ویژه تبریز، ۷ سالن تخصصی ورزشی در حوزه‌های بسیج شهری تبریز افتتاح شد.

براین اساس، ۷ سالن ورزشی تخصصی باشگاه مقاومت تبریز با حضور محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو افتتاح شد.

۴ سالن تخصصی رزمی و کشتی و ۵ سالن تنیس روی میز و دارت از جمله سالن‌های باشگاه مقاومت تبریز می‌باشد. با افتتاح این سالن‌ها، سرانه فضاهای ورزشی سطح تبریز، ۱۴۷۰ متر مربع افزایش یافت.

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در این مراسم، عنوان داشت: متاسفانه براساس آمار، سرانه فضاهای ورزشی در کل کشور به میانگین جهانی نیز نمی‌رسد و این امر مستلزم حمایت بیشتر ‌و همه‌جانبه همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وی ادامه داد: معاونت تربیت بدنی سپاه ناحیه ویژه تبریز در این راستا فعالیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی انجام داده و افتتاح سالن‌های تخصصی در سطح شهر تبریز کمک شایانی به افزایش سرانه فضا‌های ورزشی کرده است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پایان صبحت‌هایش خاطرنشان کرد:  اقدامات معاونت تربیت بدنی سپاه تبریز قابل تقدیر است و امیدوارم دیگ دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و داخلی خود بتوانند در راستای افزایش سرانه فضاهای ورزشی گام موثری بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز