خبرگزاری کار ایران

رونمایی از قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۱۴

قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی استان با حضور استاندار رونمایی و آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی استان با حضور یعقوبعلی نظری استاندار طی آیینی رونمایی و آغاز به کار کرد.

با هدف برون رفت از این شرایط و فعالسازی گسترده بخش‌های مردمی و نخبگانی و به منظور حل مسائل و با استفاده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان به‌ویژه منبع پربرکت وجود امام هشتم (ع) و براساس تجارب گذشته و تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری "اقدام و عمل قرارگاهی" که از ضروریات مدیریت اقتصادی استان بوده، این قرارگاه راه‌اندازی شده است.

قرارگاه مشترک حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی ماموریت دارد با بسیج توانمندی‌ها و امکانات مردمی و حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های دولتی با تاکید بر روش‌های کوتاه سازی، روان سازی و تسریع در فرآیندها و تسهیل جریان پاسخگویی، ضمن حفظ فعالیت‌های موجود اقتصادی نسبت به فعالسازی واحدهای راکد و به حداکثر رسانی ظرفیت واحدهای فعال، واحدهای جدید اقتصادی را در بخش‌های مختلف راه‌اندازی نماید.

قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی استان خراسان رضوی" با ساختاری جدید فراتر از شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و سایر کارگروه‌ها و ستادهای موجود در استان و در سه سطح "ستادی، دستگاهی‌، عملیاتی و مردمی" با هدف برنامه ریزی و هدایت جریان اقتصادی و تحقق اهداف کلان توسعه استان خراسان رضوی متشکل از شخصیت‌های حقوقی و حقیقی، دستگاه‌های اجرایی، نهادها و بنیادهای عمومی و خصوصی موثر در توسعه استان شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز