خبرگزاری کار ایران

در حاشیه نشست عصر رسانه؛

دو مجموعه عکس در تبریز رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۶

مجموعه عکس‌های «در کوچه‌های یاد» مجموعه عکس‌های هادی لزیری و «تبریز در شب» مجموعه عکس‌های بختیار رنجبری در حضور عکاسان، اصحاب رسانه و مطبوعات و اعضا کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز رونمایی شد.

ایلنا: در حاشیه نشست عصر رسانه آبان ماه از دو مجموعه عکس که به تازگی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز منتشر شده‌اند، رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه عکس‌های «در کوچه‌های یاد» مجموعه عکس‌های هادی لزیری و «تبریز در شب» مجموعه عکس‌های بختیار رنجبری در حضور عکاسان، اصحاب رسانه و مطبوعات و اعضا کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز رونمایی شد.
در این رونمایی سعید جلالی، ناشر این دو جلد کتاب و استاد حسن کرمانی، استاد محمدعلی فرزبود اساتید خوشنویسی و نیز خسرو سرتپی حضور داشتند.
مجموعه عکس در کوچه‌های یاد، تلاشی مستندنگارانه برای ثبت ابنیه تاریخی و قدیمی تبریز است که به باور پدید آورندگان آن هدف نوسازی شهری در پروژه‌های عمرانی است. این کتاب در بردانده ۹ فصل است که به معرفی ۹ محله تاریخی تبریز شامل محلات نوبار، خیابان، ششگلان، سیرخاب، دوه چی، امیره قیز، راستاکوچه، اهراب و مارالان می‌باشد.
مقدمه این کتاب را استاد هادی شفائیه نگاشته است که در آن از آغاز به کار فعالیت خود یاد کرده است.
مجموعه عکس «تبریز در شب» عنوان دیگر کتاب رونمایی شده در این نشست بود.
این کتاب در بردارنده قریب ۴۰۰ قطعه عکس از معابر، خیابان‌ها، ساختمان‌ها و فضای شهری تبریز در شب است که به دلیل ابتکاری بودن طرح خود توجه ناشر و سازمان را برای انتشار را جلب کرده است.
در این مجموعه عکس، بر نورپردازی‌های شبانه سوژه‌های عکاسی توجه شده است و با توجه به شکلگیری مدلی از نور‌پردازی بر ساختمان‌ها و معابر خلاقیت جدیدی به شمار می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز