خبرگزاری کار ایران

رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی:

به خاطر مسوولیت اعتقاداتم را زیر پا نمی‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۵۴

اگر بدانم خلافی صورت گرفته در صورت داشتن اختیارات، مساله را به مقامات بالا ارجاع نمی‌دهم / متاسفانه جوی که در فوتبال کشور حاکم شده تحمل و کشش حرف‌های درست را ندارد، از این رو برخی آرایی که از سوی کمیته انضباطی و استیناف صادر می‌شود، برای اذهان عمومی گنگ و نامفهوم است.

ایلنا: رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: انتخابات اخیر ریاست این هیات از بی‌حاشیه‌ترین انتخابات ورزشی بود که بدون هیچ گونه تخلفی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جواد ششگلانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این انتخابات برخلاف فرافکنی برخی‌ها، یکی از بی‌حاشیه‌ترین انتخابات فوتبال کشور بود که در فضایی کاملا سالم شد.
وی گفت: عده‌ای در این انتخابات علیه هیات فوتبال و شخص من موضع گرفته بودند که دلیل مخالفتشان فوتبالی نبود بلکه به خاطر انتخاب نشدن داوطلب مورد نظرشان بود که از من دل خوشی نداشتند.
ششگلانی اضافه کرد: بومی گرایی در فوتبال استان که یکی از انتقادهای مطرح شده از هیات فوتبال بود، در مسوولیت مستقیم هیات فوتبال نیست، چرا که این هیات نه باشگاه دارد و نه مسوولیتی در باشگاه‌ها، آنهایی که ادعای بومی گرایی می‌کنند با اینکه خودشان باشگاه دارند و مسوولیت‌هایی در باشگاه‌های استان بر عهده دارند از این کار طفره می‌روند و فرافکنی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال یکی از شاخص‌ترین هیات‌های فدراسیون بوده و ایرادهایی که از این هیات گرفته می‌شد بی‌پایه و اساس بوده و اینکه ادعا می‌کنند اگر این هیات و یا فوتبال استان در هیات رییسه فدراسیون نفری داشت وضعیت فوتبال استان بهتر از وضع فعلی می‌شد، موضوعی اشتباه است.
ششگلاتی افزود: عده‌ای انتظار دارند هر تخلفی که مرتکب می‌شوند هیات فوتبال ان تخلف را بپوشاند و یا آن‌ها را تبرئه کند.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان رییس هیات فوتبال، اگر بدانم خلافی در جایی صورت گرفته در صورت داشتن اختیارات، مساله را به مقامات بالا ارجاع نمی‌دهم چرا که به خاطر مسوولیت اعتقاداتم را زیر پا نمی‌گذارم.
ششگلانی گفت: متاسفانه جوی که در فوتبال کشور حاکم شده تحمل و کشش حرف‌های درست را ندارد، از این رو برخی آرایی که از سوی کمیته انضباطی و استیناف صادر می‌شود، برای اذهان عمومی گنگ و نامفهوم است.
وی از وسایل ارتباط جمعی استان خواست با حفظ بیطرفی در مسایل و اتفاقات فوتبال استان، به سالم شدن آن کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز