خبرگزاری کار ایران

با حضور ۶ هزار دانشجو؛

نوزدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۶۴

این مسابقات با هدف گسترش فرهنگ حرکت و ورزش برای افزایش نشاط عمومی در بین دانشجویان و جذب و مشارکت در برنامه‌های سازنده و فعالیت‌های فراگیر ورزشی همچنین توسعه فعالیت‌های ورزشی، بین دانشجویان دانشکده‌های مختلف برای پسران در ۱۴ رشته و دختران در ۱۲ رشته برگزارمی شود.

ایلنا: نوزدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز با شرکت بیش از ۶ هزار دانشجو در این دانشگاه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، این مسابقات با هدف گسترش فرهنگ حرکت و ورزش برای افزایش نشاط عمومی در بین دانشجویان و جذب و مشارکت در برنامه‌های سازنده و فعالیت‌های فراگیر ورزشی همچنین توسعه فعالیت‌های ورزشی، بین دانشجویان دانشکده‌های مختلف برای پسران در ۱۴ رشته و دختران در ۱۲ رشته برگزارمی شود.
لازم به یاد آوری است، این مسابقات در رشته‌های بسکتبال، والیبال، شطرنج، هندبال، بدمینتون، سنگنوردی، تنیس روی می‌ز، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تکواندو، جودو، دو و می‌دانی، فوتسال و شنا برای دانشجویان پسر و همچنین در رشته‌های بسکتبال، والیبال، شطرنج، هندبال، بدمینتون، تنیس روی می‌ز، دو و می‌دانی، تکواندو، کاراته، شنا، فوتسال و آمادگی جسمانی در بین دانشجویان دختر برگزار می‌گردد.
برپایه همین گزارش، این جشنواره بزرگ‌ترین رخداد ورزشی این دانشگاه است که هر ساله از سوی مدیریت تربیت بدنی این دانشگاه در بین دانشجویان دانشکده‌های این دانشگاه به مدت دو ماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز