خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون صنایع و معادن:

واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی بهترین راهکار برای جبران کسری بودجه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۹۰

حمایت از تولید انتخاب نیست بلکه ضرورتی است که رهبر معظم انقلاب نیز بار‌ها بر آن تاکید داشته اند. / با توجه به اینکه سهم صنعت و معدن از منابع صندوق توسعه ملی پرداخت نشده است از این رو در خواست ما از دولت این است که پرداخت سهم صنعت و معدن از منابع صندوق را در اولویت قرار دهد.

ایلنا: رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی بهترین راهکار برای جبران کسری بودجه است.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه پیش بینی منابع جدید برای جبران کسری بودجه در شرایط رکود سخت است، افزود: دولت تا جایی که امکان دارد نباید به صندوق توسعه ملی دست درازی کند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیاستگذاری‌های بودجه‌ای و یارانه‌ای باید درراستای حمایت از تولید باشد، افزود: منابع صندوق توسعه ملی بهتر است در بخش‌های توسعه‌ای هزینه شود و استقراض از صندوق توسعه ملی در مواقع بسیار ضروری صورت بگیرد.
وی گفت: با توجه به اینکه سهم صنعت و معدن از منابع صندوق توسعه ملی پرداخت نشده است از این رو در خواست ما از دولت این است که پرداخت سهم صنعت و معدن از منابع صندوق را در اولویت قرار دهد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بهترین راه برای رفع بیکاری و تورم را حمایت از تولید ملی خواند و بر حمایت از تولید ملی در راستای رفع بیکاری و حفظ اشتغال موجود تاکید کرد و افزود: حمایت از تولید انتخاب نیست بلکه ضرورتی است که رهبر معظم انقلاب نیز بار‌ها بر آن تاکید داشته‌اند.
رحمانی با اشاره به پیشنهاد حذف سه دهک بالای درآمدی از دریافت یارانه، گفت: این کار باید خیلی زود‌تر انجام می‌شد و حتی به کسی هم اعلام نمی‌شد تا جامعه دچار التهاب شود.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: دولت باید در فاز اول هدفمند سازی یارانه‌ها اقشار آسیب پذیر را بیشتر حمایت می‌کرد و پول را به بخش درمان وبازنشستگی اختصاص می‌داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز