خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر:

ایجاد کشتارگاه صنعتی دام یکی از نیازهای اساسی منطقه اهر است

کد خبر : ۱۱۸۱۸۴

دراین زمینه با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان و ستاد جذب سرمایه‌گذاری شهرستان از افرادی که توان سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارند با اعطای تسهیلات بانکی کم ‌بهره و سایر تمهیدات لازم حمایت می‌شود.

ایلنا: فرماندار شهرستان اهر گفت: ایجاد کشتارگاه صنعتی دام و گوشت قرمز یکی از نیازهای اساسی منطقه است.
به گزارش ایلنا، رضا صدیقی در جمع سرمایه‌گذاران شهرستان اهر با اشاره به وجود بیش از یک میلیون واحد دامی در شهرستان اهر و نزدیک به دو میلیون دام سنگین و سبک در شهرهای همجوار افزود: در این راستا ستاد جذب سرمایه‌گذاری اهر برای ایجاد و راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی گوشت قرمز در این شهرستان حمایت می‌کند.
وی با اشاره وجود بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دام شمال شرق استان آذربایجان شرقی در شهرستان اهر گفت: دراین زمینه با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان و ستاد جذب سرمایه‌گذاری شهرستان از افرادی که توان سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارند با اعطای تسهیلات بانکی کم ‌بهره و سایر تمهیدات لازم حمایت می‌شود.
صدیقی افزود: نخستین کارخانه پوره سیب وتولید رب گوجه فرنگی با سرمایه‌گذاری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و دومین واحد تولیدی در این حوزه نیز تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در حال اجرا است، افزود: با اتمام این طرح‌های مهم که با مشارکت بخش خصوصی به مرحله اجرا در می‌آید زمینه برای اشتغال بیش از یک هزار نفر فراهم می‌شود که امیدواریم با تسهیل در اعطای تسهیلات بانکی این طرح‌ها شاهد تسریع در اجرای آن‌ها باشیم.
صدیقی همچنین گفت: در یکسال گذشته از محل توسعه بخش کشاورزی بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال، تسهیلات بانکی برای سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز