خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز:

تعداد اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری تبریز افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۶۷

از ۴۰۱ پرونده مطروحه در کمیته‌های تشخیص بیکاری بدون میل و اراده کارگران موضوع تفاهم نامه مشترک با تأمین اجتماعی تعداد ۳۰ پرونده حائز شرایط قانونی مقرری بیمه بیکاری تشخیص داده نشدند.

ایلنا: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز از افزایش اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری خبر داد.
به گزارش ایلنا، حسن رضایی گفت: با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تخصصی کارگران متقاضی بیمه بیکاری نسبت به معرفی ۲۵۸ نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری اقدام که پس از طی آموزش‌های لازم جهت اشتغال مجدد مقرری بگیران در واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی معرفی شدند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۹ هزار و ۷۷۳ نفر از بیمه بیکاری مقرری دریافت می‌نمایند که با تلاش مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی و مشارکت کار‌شناسان واحد اشتغال و امور اجتماعی و همچنین تلاش مستمر واحد بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز در اجرای ماده ۹ قانون بیمه بیکاری اشتغال مجدد مقری بگیران و کاهش بیکاری جوانان برنامه ریزی‌های لازم انجام گرفته است.
رضایی خاطرنشان کرد: از ۴۰۱ پرونده مطروحه در کمیته‌های تشخیص بیکاری بدون میل و اراده کارگران موضوع تفاهم نامه مشترک با تأمین اجتماعی تعداد ۳۰ پرونده حائز شرایط قانونی مقرری بیمه بیکاری تشخیص داده نشدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز