خبرگزاری کار ایران

نمایندگان افکار عمومی، مطالبات فرهنگی شهروندان را عرضه می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۷

نشست عصز رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می شود. / کتاب‌های «در کوچه‌های یاد» آثار عکاسی هادی لزیری «و» تبریز در شب «آثار عکاسی بختیار رنجب ر دو اثر جدید در حوزه عکاسی هستند که قرار است در بخشی از این نشست رونمایی شوند.

ایلنا: در نشست عصر رسانه آتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، اصحاب رسانه و مطبوعات و نمایندگان افکار عمومی جامعه، مطالبات فرهنگی شهروندان را به اطلاع اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر می‌رسانند.
به گزارش ایلنا در این نشست که به ابتکار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، برگزار می‌شود، قرار است اعضای این کمیسیون در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه و مطبوعات در جریان مطالبات فرهنگی شهروندان قرار خواهند گرفت تا در تصمیم سازی‌های خود در تظارت بر مدیریت کلان شهری آن‌ها را دخیل سازند.
انتظار می‌رود اصحاب رسانه و مطبوعات در این نشست بازتاب بخشی از مطالباتی را ارائه که در سیرکاری خود با شهروندان آن را کسب کرده‌اند.
در حاشیه این نشست همچنین قرار است از دو اثر جدیدالانتشار سازمان که در حوزه عکاسی است رونمایی شود.
کتاب‌های» در کوچه‌های یاد «آثار عکاسی هادی لزیری» و «تبریز در شب» آثار عکاسی بختیار رنجب ر دو اثر جدید در حوزه عکاسی هستند که قرار است در بخشی از این نشست رونمایی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز