خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر تبریز:

بررسی راه‌های کسب درآمد پایدار در اولویت شورای شهر تبریز قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۹

اقدامات رضایت بخشی توسط شهرداری تبریز انجام پذیرفته است اما با توجه به بالا بودن انتظارات بعنوان یک کلانشهر متاسفانه اختیارات و امکانات شهرداری با انتظارات و نیازهای شهروندان همخوانی ندارد و باید حمایت همه جانبه از شهرداری تبریز صورت گیرد.

ایلنا: رییس کمیسیون برنامه و بوجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آنچه در اولویت کمیسیون برنامه و بودجه از اهمیت فراوانی برخوردار است تلاش برای تقویت درآمدهای پایدار شهرداری تبریز است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اصعر عابدزاده با اشاره به موعد تدوین بودجه سال ۹۳ شهرداری تبریز، افزود: با در نظر گرفتن فصل بودجه نویسی تمامی زوایای راه‌های کسب درآمد پایدار در شهرداری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم و در این میان بررسی پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار خواهیم داد زیرا بودجه کافی به این پروژه‌ها تعلق می‌گیرد و نباید نیمه تمام‌‌ رها شوند.
وی با اشاره به عملکرد موفق شهرداری تبریز در برآورد کردن انتظارات بخشی از شهروندان اضهار داشت: اقدامات رضایت بخشی توسط شهرداری تبریز انجام پذیرفته است اما با توجه به بالا بودن انتظارات بعنوان یک کلانشهر متاسفانه اختیارات و امکانات شهرداری با انتظارات و نیازهای شهروندان همخوانی ندارد و باید حمایت همه جانبه از شهرداری تبریز صورت گیرد.
عابد‌زاده در عین حال از افزایش سال به سال بودجه شهرداری تبریز سخن به میان آورد و افزود: به واقع افزایش سال به سال بودجه شهرداری در سال‌های اخیر زمینه ساز توسعه و آبادانی تبریز بوده است و به اعتقاد بنده طی سال‌های قبل طلایی‌ترین و موفق‌ترین دوره مدیریت شهری را تجربه کرده‌ایم که با تکیه بر اصل تعامل و همکاری هدفمند و موثر موفق شدیم با تدوین برنامه‌های بلند مدت و میان مدت ضمن تحقق آرمان توسعه زیربنایی تبریز، به بخش قابل توجهی از خواسته‌های شهروندان و مطالبات آن‌ها پاسخ دهیم.
وی درباره تعامل شورای شهر تبریز با شهردار منتخب نیز گفت: از خدمات شهردار سابق، سرپرست شهرداری و مدیران و کارکنان شهرداری و نیز مدیران و کارکنان شهرداری قدردانی می‌کنم و به باور من، تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق و محلات شهر، پرهیز از تنش برای تحقق اهداف و برنامه‌ها و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد عمرانی خدماتی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری دوره جدیدمدیریت شهری تبریز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز