خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۰ درصدی تردد کامیون ها از پایانه مرزی جلفا

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۱۳۰

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: طی ۹ ماه سال جاری تردد کامیون‌ها از پایانه‌ی مرزی جلفا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، اورجعلی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت ۵۰ هزار و ۷۰۰ دستگاه وسایط نقلیه سنگین باری ایرانی و خارجی از مرز جلفا تردد کرده‌اند.

وی با اشاره به تردد ۷۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از پایانه مرزی نوردوز افزود: تردد کامیون‌ها از این مرز نیز نسبت به ۹ ماه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در همین مدت میزان واردات و صادرات کالا از مرز نوردوز ۶۳۸ هزار و ۴۶۴ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۱۷۴ هزار و ۸۸۶ تن بوده است.

علیزاده ادامه داد: طی این مدت میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا ۴۷۳ هزار و ۵۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۳۴۶ هزار و ۹۵۶ تن بوده است.

وی یادآور شد: در این مدت مجموع مسافر ترددکننده از این پایانه‌های مرزی ۱۲۲ هزار و ۸۴۳ نفر بوده است که از این تعداد ۸۰ هزار و۶۳۱ نفر از مرز نوردوز و ۴۲ هزار و ۲۱۲ نفر از مرز جلفا تردد کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز