خبرگزاری کار ایران

بهروزخاماچی عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

تبریز کهن شهر تاریخی و شهر توسعه یافته ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۱۶

تبریز در گذر تاریخ شهری نام آشنا برای تجار، بازرگانان، جهانگردان و سیاستمداران بوده و به عنوان دروازه اروپا و آسیای میانه و مهم‌تر از همه مسیر اصلی جاده ابریشم، نقشی ویژه در معرفی ایران به جهان داشته و در عصر حاضر نیز به جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی جهشی، سرآمد دیگر شهرهای کشور شده است.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز از این شهر تحت عنوان کهن شهر تاریخی و شهر توسعه یافته ایران یاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهروز خاماچی در نشست مشترک شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهری قزوین و تبریز اظهار داشت: تبریز در گذر تاریخ شهری نام آشنا برای تجار، بازرگانان، جهانگردان و سیاستمداران بوده و به عنوان دروازه اروپا و آسیای میانه و مهم‌تر از همه مسیر اصلی جاده ابریشم، نقشی ویژه در معرفی ایران به جهان داشته و در عصر حاضر نیز به جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی جهشی، سرآمد دیگر شهرهای کشور شده است.
وی همچنین از تبریز به عنوان جزیره ثبات و امنیت یاد و خاطرنشان کرد: امنیت سرمایه گذاری و تعامل و هم سویی تمامی مسوولان شهری و استانی طی سال‌های اخیر سبب شده است تبریز به شهر بر‌تر سرمایه گذاری ایران تبدیل شود و اینجایگاه مایه مباهات و افتخار شهروندان تبریزی است.
خاماچی با اعلام اینکه تبریز امروز، چهار نعل به سمت توسعه و پیشرفت در حرکت است تصریح کرد: این روند توسعه، تبریز را به الگوی مدیریت شهری ایران تبدیل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز