خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

تبریز مستعدترین شهر برای سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۳۶

عملیات اجرایی بلندمرتبه اس‌ام‌پی کرکج در ۱۳۹ هزار مترمربع در تبریز آغاز شد. / این پروژه با طراحی مدرن، در کاربری‌های متنوع تفریحی، سینمایی، ورزشی و رفاهی ایجاد و تفاوت‌های چشمگیر در نحوه طراحی، اجرا و شاخص‌های عمرانی و فنی خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: باید قدردان و حامی سرمایه‌گذاری باشیم که با احساس تعهد و مسئولیت نسبت به شهر خود، وارد فعالیت‌های عمرانی شهر شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب شیری‌آذر، در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه بلند مرتبه اس‌ام‌پی کرکج، با بیان این که موقعیت تاریخی و جغرافیایی شهر تبریز، در کشور، منطقه و حتی جهان، کم‌نظیر است، اظهار داشت: زمانی که تبریز، شهری صاحبنام و پیشتاز در عرصه جهانی بود، بسیاری از شهرهای معروف امروزی، فاقد جایگاه خاصی بوده‌اند.

وی با تاکید بر این که باید تمام تلاش خود را معطوف احیا و اعتلای نام تبریز کنیم، گفت: هیچ شهری مانند تبریز، پتانسل توسعه و پیشرفت ندارد؛ چرا که این شهر از گذشته‌های دور، از طرفی در شاهراه جاده ابریشم و دروازه‌های ارتباطی اروپا واقع شده و از سوی دیگر، از پشتوانه‌های ارزنده فرهنگی و تاریخی برخوردار است.

شیری‌آذر تاکید کرد: سرمایه‌گذاری یک ضرورت و تبریز، مستعدترین شهر برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: صمیمیت مجموعه مدیریت استان و شهر، فرصت ارزشمندی است که در کنار تحقق زمینه‌های سرمایه‌گذاری، پیشرفت اساسی شهر را در پی خواهد داشت.

طی مراسمی عملیات اجرایی بلندمرتبه اس‌ام‌پی کرکج در ۱۳۹ هزار مترمربع در تبریز آغاز شد. این پروژه با طراحی مدرن، در کاربری‌های متنوع تفریحی، سینمایی، ورزشی و رفاهی ایجاد و تفاوت‌های چشمگیر در نحوه طراحی، اجرا و شاخص‌های عمرانی و فنی خواهد داشت.

آمفی‌تئاتر مدرن، باند فرود بالگرد، فضای سبز عمودی با پوشش طبیعی و مصنوعی و فضاسازی‌های بدیع بصری از دیگر ویژگی‌های این پروژه بوده که با هزینه‌ای بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال و حداکثر در مدت سه سال احداثو به اتمام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز