خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

در مهر ماه آمار جرائم در آذربایجان شرقی سیر نزولی داشته است

کد خبر : ۱۱۶۶۱۳

کشور ما یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست. / مقوله پدافند غیر عامل قدرت کشور ما بازدارنده و هوشمندانه بوده بطوریکه دشمنان جرات تجاوز به مرزهای کشور را ندارند و نمی‌توانند در برابر قدرت نظامی کشور ما ایستادگی و مقاومت داشته باشند.

ایلنا: توجه به مقوله پدافند غیر عامل و قدرت بازدارندگی آن کشور ما را به یک کشور امن تبدیل کرده است.
به گزارش ایلنا، اسماعیل اسماعیل‌زاده که در هفته پدافند غیر عامل در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان سخن می‌گفت با این بیان مطلب افزود: در مقوله پدافند غیر عامل قدرت کشور ما بازدارنده و هوشمندانه بوده بطوریکه دشمنان جرات تجاوز به مرزهای کشور را ندارند و نمی‌توانند در برابر قدرت نظامی کشور ما ایستادگی و مقاومت داشته باشند.
اسماعیل‌زاده ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل از اجرای برنامه مختلف و رزمایش‌های گوناگون در طول این هفته خبر داد و گفت: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در موضوع پدافند غیر عامل در میان سایر استان‌ها رتبه اول را احراز نموده و امید است این تلاش‌ها همچنان ادامه داشته و در ارزیابی‌های آینده این موفقیت‌ها تداوم و تکرار شوند.
وی افزود: در موضوع پدافند غیر عامل ناجا باید پیشرو سایر سازمان‌ها بوده و همه مسئولان و کارکنان باید توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته و احساس مسئولیت بیشتری را نمایند.
جانشین انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان به آمار جرائم در استان اشاره کرد و گفت: در مهر ماه جرائم کاهش یافته و سیر نزولی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز