خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان هوراند:

سرانه ورزش شهرستان هوراند ۶۳ صدم درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۸۹

انتظار داریم دولت یازدهم با رویکرد متوازن به حوزه ورزش مناطق روستایی این منطقه توجه ویژه داشته باشد.

ایلنا: فرماندار شهرستان هوراند، سرانه ورزش این شهرستان را ۶۳ صدم درصد اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی فریادخواه روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با توزیع متوازن اعتبارات و حمایت جدی وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید شاهد اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی، احداثسالن‌های چند منظوره، استخر ورزشی و سایر زیرساخت‌های ورزشی در منطقه باشیم.
وی با اشاره به استعداد بالقوه جوانان و نوجوانان این منطقه در رشته‌های مختلف ایجاد زیرساخت‌های لازم ورزشی درمناطق شهری و روستایی در شهرستان هوراند را در شکوفایی قابلیت‌های جوانان مستعد در حوزه ورزش مهم ارزیابی کرد.
فریادخواه با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان هوراند حمایت از جوانان مستعد و فعال در رشته‌های مختلف ورزشی را با فعال شدن اداره ورزش و جوانان در این شهرستان از خواسته‌های جوانان برشمرد و خواستار اختصاص تجهیزات و امکانات ورزشی در رشته‌های مختلف و راه اندازی مستقل اداره ورزش و جوانان این شهرستان شد.
رییس شورای اداری شهرستان هوراند با اشاره به اینکه بخش آقبراز یکی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان هوراند است، گفت: انتظار داریم دولت یازدهم با رویکرد متوازن به حوزه ورزش مناطق روستایی این منطقه توجه ویژه داشته باشد.
در پایان این جلسه جابر اسدی به عنوان اولین رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جدیدالتأسیس هوراند معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز