خبرگزاری کار ایران

برق تبریز رتبه بر‌تر پژوهش‌های ارتباطی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۲

در این سمپوزیوم که با شرکت ۲۸۰ سازمان برگزار شد، روابط عمومی برق تبریز از بین ۲ هزار اثر ارسالی عنوان روابط عمومی بر‌تر در رشته پژوهش‌های ارتباطی را به خود اختصاص داد.

ایلنا: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریزتوانست رتبه نخست نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را کسب کند.
به گزارش ایلنا، در این سمپوزیوم که با شرکت ۲۸۰ سازمان برگزار شد، روابط عمومی برق تبریز از بین ۲ هزار اثر ارسالی عنوان روابط عمومی بر‌تر در رشته پژوهش‌های ارتباطی را به خود اختصاص داد.
بخش رقابتی سمپوزیوم در ۹ محور برگزار شد که آثار ارسالی به دبیرخانه سمپوزیوم پس از ارزیابی طی دو مرحله، در مراسم اختتامیه تجلیل شدند.
همچنین در حوزه مقالات علمی مینا نظری از برق تبریز با ارائه مقاله‌ای با عنوان «نقش شبکه‌های اجتماعی در همگرایی قومی و پایداری روابط عمومی» موفق به اخذ رتبه نخست شد.
در این سمپوزیوم که با عنوان روابط عمومی هوشمند در محل همایش‌های بین المللی صدا وسیما برگزار شد، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، کریستف گینیستی نیز حضور داشت که به ارائه مطالبی درباره چالش‌های روز روابط عمومی پرداخت.
این مراسم بزرگ‌ترین رویداد روابط عمومی در کشور است که امسال برای نهمین بار توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور اساتید برجسته‌ای از کشورهای آمریکا، فرانسه، ژاپن، استونی، روسیه و ترکیه برگزار شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز