خبرگزاری کار ایران

آمادگی کمیته امداد آذربایجان شرقی برای دریافت گوشت قربانی و نذورات مردمی در عید قربان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۹۶

مردم خیر و نیکوکار استان در روز عید سعید قربان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل داده تا در اسرع وقت در بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع شود.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از آمادگی پایگاههای این نهاد در سطح استان برای دریافت گوشت قربانی، نذورات و کمکهای مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین دشتی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در روز عید سعید قربان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل داده تا در اسرع وقت در بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع شود.
وی با بیان اینکه هر سال کمیته امداد امام خمینی(ره) در عید سعید قربان، گوشت قربانی در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌کند، اظهار داشت: امسال نیز با همکاری امام جماعات، هیئت امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات و احسانات مردم شریف استان را در این عید سعید جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: عید قربان روز جشن بندگی است با احسان و انفاق خود یاری رسان سفره ایتام و نیازمندان باشیم.
دشتی ضمن قدردانی از مساعدتهای مردم نیکوکار استان تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح مسجد محوری و همچنین شبکه‌ نیکوکاری توسط این نهاد، پیش بینی می‌شود نذورات و احسانات مردم خیر در عید سعید قربان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.
وی یادآور شد: شماره حساب ۷۷۷ کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نزد بانک ملی قابل واریز در سایر شعب آماده دریافت کمکهای نقدی مردم و خیرین است.
گفتنی است هر ساله در روز عید سعید قربان دفا‌تر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور به جمع آوری گوشت قربانی و دریافت نذورات مردم خداجو و نیکوکار ایران اسلامی اقدام می‌کنند و گوشتهای قربانی جمع‌آوری شده بلافاصله در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز