خبرگزاری کار ایران

امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

برندگان مسابقه پیامکی روز اول یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

کد خبر : ۱۰۹۰۲۴

امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی به منظور افزایش آگاهی‌های عمومی هموطنان، این اداره کل اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی روزانه در حوزه کتاب و کتاب - خوانی دریازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز کرده است.

ایلنا: امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجا نشرقی دریازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی در حوزهکتاب و کتابخوانی نموده است.
به گزارش ایلنا به منظور افزایش آگاهی‌های عمومی هموطنان، این اداره کل اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی روزانه در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی دریازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز کرده است.
در این مسابقه برای هر روز یک سوال طراحی شده است که شرکت کنندگان با ارسال عدد ۴ به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۳۵، سوال مسابقه را از طریق پیامک دریافت کرده و پس از ارسال شماره گزینه صحیح، در مسابقه شرکت داده شده و روزانه ۵ نفر به عنوان برنده انتخاب شده و از طریق وب سایتwww. TabrizpL. irشماره تلفن‌های برنده اعلام می‌شوند.
قرعه کشی این مسابقه نیز به صورت کاملاً رایانه‌ای انجام شده و هیچگونه دخالت در این فرایند اعمال نمی‌شود.
لیست شماره تلفن همراه برندگان مسابقه پیامکی روز اول یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز را به شرح زیر اعلام شده است:
۹۱۴***۳۹۱۶
۹۳۵***۷۲۱۲
۹۱۹***۴۰۰۳
۹۱۴***۸۳۰۷
۹۳۶***۵۰۲۱
برندگان برای دریافت جوایز خود حداکثر تا ۱۳ مهرماه با همراه داشتن کپی کارت ملی بایستی به غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه ۹۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز