خبرگزاری کار ایران

انجمن خیّرین کتابخانه ساز آذربایجان شرقی شروع به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۱۱

انجمن خیرین کتابخانه ساز با هدف کمک به ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی و کمک در تامین هزینه‌های بازسازی، نوسازی و تجهیز و نگهداری کتابخانه‌های عمومی و خرید منابع کتابخانه‌ای تشکیل شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی از آغاز به کار انجمن خیّرین کتابخانه ساز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن خدایی گفت: مراحل ثبت انجمن خیرین کتابخانه ساز استان آذربایجان شرقی در اداره ثبت به پایان رسیده و این انجمن به صورت رسمی فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی در مورد اهداف تشکیل این انجمن گفت: انجمن خیرین کتابخانه ساز با هدف کمک به ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی و کمک در تامین هزینه‌های بازسازی، نوسازی و تجهیز و نگهداری کتابخانه‌های عمومی و خرید منابع کتابخانه‌ای تشکیل شده است.

خدایی افزود: این انجمن موسسه‌ای مردم نهاد و غیر تجاری بوده که با جلب مشارکت خیرین و فرهنگ دوستان به توسعه کتابخانه‌های عمومی یاری خواهد رساند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی در مورد ترکیب این انجمن گفت: انجمن خیرین کتابخانه ساز دارای نه عضو هیئت امناء و دو بازرس است که مطابق اساسنامه یکی از اعضای هیئت امناء به عنوان مدیرعامل انجمن انتخاب می‌شود.

خدایی افزود: در اولین انتخابات انجمن خیرین کتابخانه ساز، سعید جلالی از طرف اعضاء به سمت هیئت مدیره و رسول بشیری وند از طرف اعضاء به عنوان مدیرعامل انتخاب شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد» امیدواریم این انجمن با همراهی و همیاری خیرین و عموم مردم فرهنگ دوست آذربایجان بتواند در توسعه کتابخانه‌ها و گسترش فرهنگ کتاب خوانی گام‌های موثری بردارد.

لازم به ذکر است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۴۴۰۶۴۸۳ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز