خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

جشن عاطفه‌ها با شعار «در انتظار مهر حماسی» آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۶

۲۳ هزار دانش آموز و ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در استان آذربایجان شرقی تحت حمایت کمیته امداد خمینی(ره) قرار دارند.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته در آغاز سال تحصیلی جشن عاطفه‌ها با محوریت این نهاد و همکاری موثر وزارت آموزش و پرورش، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین به صورت سراسری برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، حسین دشتی با بیان اینکه امسال نیز با بهره گیری از تجربهٔ موفق وارزشمند سال گذشته ازظرفیت مدارس و مساجد در برگزاری با شکوه جشن عاطفه‌ها استفاده می‌شود افزود: در دهمین روز مهر ماه این جشن معنوی و ملّی با نواخت زنگ عاطفه‌ها و با حضور اولیای مدارس وهمه دانش‌آموزان به ویژه در مقاطع ابتدائی و راهنمایی و با شعار «مهردرانتظارمهرحماسی» آغاز می‌شود.
وی افزود: پایگاههای کمیته امداد امام خمینی(ره)، مراکز نیروی مقاومت بسیج و مساجد سراسر استان در روز پنج شنبه ۱۱مهر و پایگاههای نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی در ۱۲ مهر آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین نوعدوست استان هستند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از تزیین صندوقهای صدقات موجود در مدارس، استقرار صندوق جشن، توزیع قلک‌های دانش آموزی و پاکت‌های ویژه جشن در مراسم جشن عاطفه‌ها خبر داد و یادآور شد: کلیه کمکهای نقدی جمع آوری شده در پایگاه‌های بسیج، کمیته امدادامام(ره) بسیج محلات، مساجد، ادارات، اصناف که توسط امدادگران وسازمان بسیج مستضعفین جمع آوری می‌شوند تحویل کمیته امداد امام خمینی(ره) خواهد شد تا در جهت دانش آموزان نیازمند شناسایی شده و دارای اولویت و همچنین دانش آموزان معرفی شدهٔ سازمان بسیج مستضعفین مورد مصرف قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ۲۳ هزار دانش آموز و ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیل، برگزاری کلاسهای تقویتی و تامین پوشاک و اقلام مورد نیاز دانش آموزان از جمله خدمات این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت است که از طریق منابع امدادی و کمک مردم و خیرین تامین می‌شود.
دشتی با اشاره به اینکه اشاعه و ترویج فرهنگ نیکوکاری، تقویت فرهنگ ایثار و احسان و دستگیری از نیازمندان با تاکید بر دانش آموزان محروم و پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است خاطر نشان کرد: در این راستا برای جمع آوری کمک‌های مردمی شماره حساب ۷۷۷ بانک ملی قابل واریز در تمام شعب اختصاص یافته است.
گفتنی است مراسم ویژه جشن عاطفه‌ها ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۱۰ مهردر محل مدرسه راهنمایی دخترانه نمونه دولتی ۱۳ آبان واقع در خیابان بهار و با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز