خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

توسعه خطوط مترو اولویت اول شهرداری تبریزدر حوزه حمل و نقل است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۶۳

با راه اندازی و فعالیت خطوط مترو علاوه بر کاهش بار ترافیکی از داخل شهر تبریز، هزینه سفرهای درون شهری مردم، آلودگی هوای شهر و مشکلات ناشی از تردد خودروهای شخصی کاهش یافته و در وقت و انرژی شهروندان صرفه جویی خواهد شد.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز تلاش برای توسعه و تجهیز خطوط مترو را اولویت اول مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل درون شهری اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری در مراسم آغاز حفاری تونل خط دوم مترو با تأکید بر عزم جدی شهرداری برای تسریع روند اجرایی خطوط مترو به ویژه خطوط یک و دو، آغاز حفاری‌های خط دوم از یک سو و بارگیری واگن‌های خط یک را دو گام بلند مدیریت شهری در راستای تحقق این برنامه دانست.
وی با اشاره به محاسن راه اندازی خطوط مترو در شهر تبریز افزود: با راه اندازی و فعالیت خطوط مترو علاوه بر کاهش بار ترافیکی از داخل شهر تبریز، هزینه سفرهای درون شهری مردم، آلودگی هوای شهر و مشکلات ناشی از تردد خودروهای شخصی کاهش یافته و در وقت و انرژی شهروندان صرفه جویی خواهد شد.
اکبری در عین حال با اعلام اینکه مدیریت شهری با تمام امکانات در خدمت مردم و رفع مشکلات آنان است بر مشارکت و همکاری این مجموعه در تأمین اعتبارات و بودجه‌های سهم شهرداری برای مترو تأکید کرد.
گفتنی است مراحل حفاری تونل عمیق خط دوم مترو تبریز پیش از ظهر امروز با حضور مقامات لشگری و کشوری و با راه اندازی دستگاه حفار تی. بی. ‌ام در محل شفت قراملک رسما آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز