خبرگزاری کار ایران

شمشیربازان آذربایجان‌شرقی در مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۴

در این رقابت‌ها شمشیربازان آذربایجان‌شرقی یک طلای تیمی و ۲ مدال برنز توسط فرزاد باهر ارسباران و مهسا پورحمتی به دست آوردند.

ایلنا: دومین دوره مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا در حالی به پایان رسید که شمشیربازان آذربایجان‌شرقی و تبریزی نقش مهمی در آن آیفا کردند.
به گزارش ایلنا دومین دوره مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا که از اول مهر در کویت آغاز شده بود، جمعه شب با نایب قهرمانی ایران و قهرمانی چینی‌ها به پایان رسید و فرزاد باهر ارسباران در سابر تیمی طلا و سابر انفرادی برنز و مهسا پوررحمتی ششمیرباز تبریزی اولین مدال ایران را در اپه برای کشور کسب کرد.
کاروان ایران که در هر سه اسلحه در قسمت مردان و بانوان با نفرات کامل شرکت کرده بود در پایان در بخش انفرادی سه مدال(یک طلا و دو برنز) و در بخش تیمی سه مدال(یک طلا و دو برنز) را کسب کرد تا نسبت به دوره گذشته جهش خوبی داشته باشد. در دوره قبل کاروان ایران دو طلا و یک نقره کسب کرده بود.
تیم سابر ایران همانند دوره گذشته طلای انفرادی و تیمی را از آن خود کرد تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. محمد فتوحی که مدال طلا را از آن خود کرده بود، جای خود را در این دوره به علی پاکدامن داد.
در بخش تیمی هم علی پاکدامن، محمد فتوحی، فرزاد باهر و محمد رهبری مدال طلا را از چنگ چینی‌ها در آوردند.
در این رقابت‌ها بانوان ایران در اسلحه سابر و اپه نمایش خوبی داشتند و با وجود کم تجربگی توانستند سه مدال برنز را از آن خود کردند. در بخش تیمی اسلحه فلوره نیز نمایندگان ایران تا یک قدمی نیمه نهایی پیش رفتند، اما دستشان از رسیدن به مدال بازماند.
در بخش تیمی اسلحه‌های سابر و اپه و انفرادی مهسا‌پور رحمتی در اپه مدال‌های بانوان ایران را کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز