خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد با برتری در کرمان جایگزین استقلال شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۰۷

مربی گسترش فولاد تبریز: عملکرد بازیکنان مقابل مس رضایت بخش بود.

ایلنا: تیم فوتبال مس کرمان با سرمربی جدید خود مقابل گسترش فولاد تبریز شکست خورد تا مظلومی در اولین تجربه خود در مس مقابل خطیبی جوان سه امتیاز از دست بدهد.
به گزارش ایلنا گسترش فولاد تبریز از هفته یازدهم لیگ بر‌تر در حالیکه می‌ه‌مان تیم فوتبال مس کرمان در ورزشگاه باهنر کرمان بود بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود پایان داد.
برتری گسترش‌ها در حالی بدست آمد کعه ادینهو مهاجم برزیلی مس کرمان در دقیقه ۲۱ یک پنالتی را برای مس از دست داد.
سید ایمان موسوی در دقیقه ۳۳ و رسول علیزاده در دقیقه ۴۶ گلهای گسترش فولاد را در این بازی به ثمر رساندند.
تن‌ها گل تیم میزبان را مصطفی شجاعی در دقیقه ۹۱ به ثمر رساند تا در خانه مغلوب آبی پوشان تبریزی شوند.
این اولین بازی مس کرمان با سرمربیگری پرویز مظلومی در لیگ بر‌تر این فصل بود. مس تنها تیم بدون برد لیگ بر‌تر است و همچنان با پنج امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد.
آبی‌های تبریز با این برتری با ۱۶ امتیاز از یازده بازی جایگزین استقلالی شدند که به خاطر بازیهای لیگ قهرمانان آسیا در کره جنوبی حضور دارد و دو بازی آخرشان در لیگ بر‌تر به تعویق افتاده است.
قضاوت این دیدار بر عهده سید مهدی سیدعلی بود که وی به زینال خیری از گسترش فولاد و شهرام گودرزی از مس کرمان کارت زرد نشان داد.
مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: عملکرد بازیکنان ما مقابل تیم مس کرمان رضایت بخش بود و این پیروزی را به آن‌ها و هواداران تیم تبریک می‌گویم.
حسین خطیبی شامگاه جمعه پس از دیدار دو تیم مس کرمان و گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران افزود: می‌دانستیم تیم مس کرمان با انجام تغییراتی نسبت به دیدارهای گذشته خود متفاوت بازی خواهد کرد و به همین دلیل دیدار سختی را مقابل حریف کرمانی داشتیم.
وی ادامه داد: ما از قبل برای مهار بازیکنان کلیدی تیم مس کرمان برنامه ریزی کرده بودیم و خوشبختانه بازیکنان ما با استفاده از موقعیت‌های پیش آمده در نیمه اول و دوم دو گل را به ثمر رساندند.
خطیبی، اظهار داشت: تیم مس کرمان در دقایقی از این دیدار بر تیم ما فشار وارد و با توجه به اینکه برای پیروزی وارد میدان شده بود، کار را برای ما سخت کرد.
مربی تیم گسترش فولاد تبریز افزود: محسن فروزان دروازه‌بان ما در این دیدار شاهکار بود و بسیار عالی کار کرد و این بازیکن بزرگ می‌تواند در تیم ملی برای فوتبال ایران نیز موثر باشد.
وی گفت: تلاش، دوندگی و جنگندگی بازیکنان تیم موجب پیروزی در مقابل مس کرمان شد.
سرمربی تیم مس کرمان گفت: آشفتگی بسیاری بین بازیکنان تیم به ویژه در خط دفاع وجود دارد و رفع ضعف‌ها و مشکلات نیازمند زمان است.
پرویز مظلومی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار مس کرمان و گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان ما در این دیدار با انجام اشتباهات فردی خود موقعیت‌های گلزنی را برای حریف ایجاد کردند که آن‌ها نیز دو گل به ثمر رساندند.
وی ادامه داد: گل نکردن پنالتی توسط ادینهو در این دیدار نیز از نظر روحی و روانی بر بازیکنان ما تاثیر گذاشت و پس از آن نیز به ثمر رسیدن گل اول حریف تبریزی کار را برای ما سخت کرد.
مظلومی، اظهار کرد: ما در نیمه اول خیلی بد کار کردیم و حریف کار خاصی انجام نداد و وقت را تلف می‌کرد.
سرمربی تیم مس کرمان افزود: نیمه دوم بازیکنان ما خوب کار کردند و تغییرات بسیاری را در ترکیب تیم اعمال کردیم و حتی با ۴ یا ۵ مهاجم کار شد.
وی گفت: البته تیم مس کرمان مقابل حریف موقعیت‌هایی را به دست آورد که به دلیل فشار روانی و استرس بسیار بازیکنان نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان ما باید از نظر ذهنی و آمادگی بدنی تقویت شوند، بیان کرد: از فرصت تعطیلی لیگ بر‌تر به دلیل انجام اردوهای تیم ملی برای آمادگی بیشتر بازیکنان استفاده خواهیم کرد.
مظلومی، گفت: در شرایط فعلی نیاز به جذب یک هافبک دفاعی یا دفاع وسط در تیم مس کرمان داریم، زیرا بسیار ابتدایی گل می‌خوریم.
وی افزود: مهاجمان خوبی در تیم مس کرمان وجود دارد، با برطرف شدن برخی نقاط ضعف تیم آن‌ها نیز می‌توانند از موقعیت‌های گلزنی خود بهتر استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز