خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

اراده ملت ایران در دفاع مقدس باید سرمشق آزادیخواهان جهان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با خانواده‌ شهیدان این اداره کل دیدار کرد.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: اراده ملت ایران در دوران دفاع مقدس باید سرمشق آزادیخواهان جهان باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی داننده در دیدار با خانواده شهیدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: اخلاص و تقوای شهدا مهم‌ترین شاخصهٔ آنان است که همواره مایهٔ مباهات بوده و باید به نسل‌های آتی منتقل شود.
وی دفاع مقدس را مهم‌ترین مبحثدر تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این دوران، ‌ تجربیات ارزشمندی را برای ملت ایران رقم زده است به گونه‌ای که تحریم‌ها و دشمنی‌های مکرر مخالفان اسلام و انقلاب در دوران پس از جنگ نتوانسته ملت مسلمان ایران را تسلیم نماید.
داننده با اشاره به رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا را پیام‌رسانان اسلام و انقلاب برشمرد.
دیدار با خانواده‌های شهید کفاشپور و شهید طالب‌زاده با هدف تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس انجام شد و خانواده شهدا به نقل خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداخته و فضایی معنوی در این دیدار ایجاد کردند.
از خانواده این شهدا نیز در این دیدار تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز