خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

آمار وقایع حیاتی و دلایل آن، تحلیل و آسیب‌شناسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۳۳

در این زمینه شرایط نسبت به گذشته بسیار متفاوت است و تحولات زیادی روی داده، اما نباید قبل از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت، خود را با وضع مطلوب مقایسه کنیم.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر تجزیه و تجلیل آمار وقایع حیاتی تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی نصرتی ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان، گفت: هر کدام از این آمار، دلایل خاصی دارد که می‌توانیم با بررسی و تجزیه و تحلیل آن‌ها، برای بسیاری از آسیب‌های اجتماعی چاره‌جویی کنیم.
وی با اشاره به برخی مشکلات در ثبت وقایع حیاتی و پیامدهای آن، خاطرنشان کرد: در این زمینه شرایط نسبت به گذشته بسیار متفاوت است و تحولات زیادی روی داده، اما نباید قبل از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت، خود را با وضع مطلوب مقایسه کنیم.
وی با بیان اینکه ازدواج یکی از بحث‌های اصلی و اولویت‌های کشور است، افزود: برای فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان و کاهش سن ازدواج باید به عوامل شکل‌گیری ازدواج توجه کنیم.
نصرتی ادامه داد: حل مشکل بیکاری جوانان با تکیه بر تولید داخلی، اصلاح فرهنگ مصرف و تغییر در شیوه‌های زندگی می‌تواند در افزایش انگیزه جوانان برای ازدواج موثر باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر اینکه پدیده طلاق، تاثیرات ویرانگری بر خانواده و جامعه دارد، به افزایش آمار طلاق در استان اشاره کرد و افزود: این موضوع باید به دقت مورد آسیب‌شناسی قرار گیرد، چرا که در استان آذربایجان شرقی با پیشینیه‌ای که از آن سراغ داریم نباید وضعیت این‌گونه باشد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: دستاوردهای بی‌شمار دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی است که باید به خوبی از آن مراقبت و به نسل‌های آینده منتقل کرد تا جوانان و نوجوانان ما بتوانند رسالت‌های انقلاب اسلامی را با شایستگی عهده‌دار شوند.
نصرتی با اشاره به اینکه دشمن با تمام قوا وارد عرصه جنگ نرم با ملت ایران شده است، افزود: در این شرایط، تربیت نسلی باایمان و وطن‌دوست، وظیفه خطیری است که بر عهده نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز