خبرگزاری کار ایران

کشت پاییزه در میانه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۴

جلسه هماهنگی کشت پاییزه میانه با حضور مسئولین جهاد کشاورزی مراکز هشتگانه و مدیران عامل شرکتهای فنی و مشاوره‌ای برگزار شد.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه از آغاز کشت پاییزه در سطح ۸۵ هزار هکتاراز زمینهای زراعی شهرستان میانه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا غلامرضا مظلومی در جلسه‌ای که با حضور مسئولین جهاد کشاورزی مراکز هشتگانه و مدیران عامل شرکتهای فنی و مشاوره‌ای با عنوان هماهنگی کشت پاییزه برگزار شد خاطرنشان کرد: از این میزان ۶۵ هزار هکتار به کشت دیم، ۱۱ هزار هکتاربه کشت آبی و ۹ هزار هکتار به کشت جو آبی و دیم اختصاص یافته است.
وی اظهار امیدواری کرد: با آموزشهای لازم از جمله آموزش عملی سرمزرعه که نقش موثری در افزایش و بهبود تولیدات زراعی دارد و نیزانتقال آخرین یافته‌های تحقیقاتی به بهره برداران از جمله خاک ورزی حفاظتی و استفاده بهینه و مطلوب از دستگاه‌های حفاظتی موجود در شهرستان به بهره وری بیشتر کمک شود.
مظلومی با بیان اینکه با هر روز تاخیر در کشت پاییزه شاهد کاهش یک درصدی محصول خواهیم بود، همکاران را به کار و تلاش مضاعف در فصل کشت پاییزه دعوت نموده، دقت و توجه بیشتراز سوی کار‌شناسان در توزیع به موقع و عادلانه نهاده‌های کشاورزی از جمله کود و بذررا خواستارشد.
مدیر جهاد کشاورزی میانه افزود: براساس پیش بینی اداره کل هوا‌شناسی در سال جاری شاهد افزایش نزولات آسمانی خواهیم بود که نویدبخش روزهای خوب برای شهرستان از جمله بخش کشاورزی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز