خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

قدرت جمهوری اسلامی وابسته به جنگ‌افزار‌ها و تسلیحات نظامی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۵۱

قدرت نرم جمهوری اسلامی است که دشمنان را وادار به پذیرش سهم و جایگاه ایران در صحنه بین‌المللی می‌کند و حقانیت ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای به رسمیت بشناسد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان، ایران اسلامی را الگوی خود می‌بینند و در منطقه هیچ اتفاقی جز با مشارکت جمهوری اسلامی ایران به سرانجام نمی‌رسد.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی صبح امروز(یکشنبه) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، افزود: قدرت جمهوری اسلامی وابسته به جنگ‌افزار‌ها و تسلیحات نظامی نیست، بلکه این قدرت نرم جمهوری اسلامی است که دشمنان را وادار به پذیرش سهم و جایگاه ایران در صحنه بین‌المللی می‌کند و حقانیت ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای به رسمیت بشناسد.
وی با بیان اینکه مردم ایران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران به قدری ذلیل شده‌اند که به ترور دانشمندان ما روی آورده‌اند و شهادت دانشمندان هسته‌ای در واقع نشانه ضعف و استیصال نظام سلطه در رویارویی با انقلاب اسلامی است.
استاندار آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: زمانی که مرزهای کشور، آماج حمله دشمن بعثی قرار گرفت ملت ایران و جوانان ما با تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه امام راحل برای دفاع از میهن اسلامی بسیج شدند و دفاع از کیان انقلاب اسلامی، عینی‌ترین هدفی بود که ملت را حول محور خود جمع کرده بود.
وی افزود: ملت ایران در هر فراز از تاریخ، گام‌های خود را با تکیه بر آرمان‌های امام و شهیدان دفاع مقدس برخواهند داشت.
علیرضابیگی ادامه داد: شهدا به مثابه ستاره‌های فروزان، راه را برای ملت ایران نشان داده و الگوی جوانان ایران اسلامی و تمام ملت‌های آزادیخواه هستند.
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در تاریخ کشور ما یک فراز پرافتخار به شمار می‌رود که ثابت کرد هرگاه به آرمان‌های خود تکیه کنیم فتح و ظفر با ما خواهد بود.
علیرضابیگی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ارتش، سپاه و بسیج توانستند در مقطع حساس جنگ تحمیلی افتخارآفرین باشند و امروز ما یک وجب از خاک کشور خود را به دشمن نداده‌ایم.
استاندار آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه امروز دولت جمهوری اسلامی و در رأس آن، دکتر روحانی در عرصه بین‌المللی، اراده ملت ایران را نمایندگی می‌کنند، افزود: دنیا بداند که همه ملت ایران پشتیبان دولت هستند تا بتواند با سربلندی و افتخار از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های شهیدان انقلاب دفاع کند.
گفتنی است همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی با انجام رژه در میدان آذربایجان، توان و آمادگی رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، سپاه عاشورا، بسیج، جهاد کشاورزی، هلال احمر و یگان‌های رزمی استان از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز