خبرگزاری کار ایران

خانواده شهید " داریوش رضایی‌نژاد " با امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۴

همسر و دختر شهید " داریوش رضایی‌نژاد " از شهدای هسته‌ای کشورمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

ایلنا: همسر و دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای کشورمان بعدازظهر امروز با آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، در این دیدار، امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: نبود دانشمندان هسته‌ای، اندوه ملت ایران را به‌دنبال دارد، اما خون شهدا موجب تقویت نظام اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: شهدای هسته‌ای در موضوعات علمی حرکت تحسین‌برانگیزی را آغاز کردند و به برکت خون همین شهیدان و قدرت جمهوری اسلامی، سران کشورهای قدرت‌مند جهان پای میز مذاکره با ایران آمدند.

علما با اشاره به وابستگی آمریکا به اسرائیل، افزود: آمریکا با پی‌بردن به قدرت ایران در مذاکرات نتوانست به خواسته‌های اسرائیل تحقق بخشد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان، کشورهای خودباخته هم‌چون عربستان با مشاهده پیشرفت‌های ایران اسلامی درصدد خرید بمب اتم از پاکستان هستند.

همسر شهید رضایی‌نژاد نیز در این نشست گفت: جایگاه و منزلت ایران اسلامی در جهان موجب افتخار و عزت همه ماست و مذاکرات اخیر نشان‌دهنده ناتوانی اسرائیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز