خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی:

رضایتمندی مردم آذربایجان‌شرقی از دستگاه‌های اجرایی در سال قبل، بیش از ۸۰ درصد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۴۷

در جشنواره شهید رجایی، یک‌هزار و ۴۵ شاخص اختصاصی از ۵۷ دستگاه اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در مجموع، ۸۶ درصد شاخص‌های عمومی و اختصاصی تحقق یافت که نسبت به سال گذشته رشد هفت درصدی را نشان می‌دهد.

ایلنا: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی گفت: میزان رضایتمندی مردم استان از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۱، بیش از ۸۰ درصد بوده است.
به گزارش ایلنا علیرضا مهرآسا در جلسه شورای اداری استان با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۳۹۱ در جشنواره شهید رجایی افزود: در این جشنواره، یک‌هزار و ۴۵ شاخص اختصاصی از ۵۷ دستگاه اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در مجموع، ۸۶ درصد شاخص‌های عمومی و اختصاصی تحقق یافت که نسبت به سال گذشته رشد هفت درصدی را نشان می‌دهد.
وی هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی را توسعه و ترویج فرهنگ خدمت‌گذاری صادقانه به مردم در نظام اداری، ارتقای کارآمدی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی و افزایش اعتماد عمومی از رهگذر آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به محدودیت ستاد جشنواره شهید رجایی در انتخاب و معرفی دستگاه‌های برگزیده، مقرر شد دستگاه‌هایی مانند سازمان امور اقتصادی و دارایی و اداره کل بیمه سلامت که رتبه بر‌تر ارزیابی سال ۹۱ را احراز کرده و طی سه سال گذشته نیز برگزیده جشنواره بودند صرفا محدود به برخورداری از مزایای قانونی باشند.
مهرآسا افزود: برای ایجاد انگیزه بیشتر و فرصت بالندگی به دستگاه‌هایی که نسبت به سال ۹۰، رتبه ارزیابی خود را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داده و رتبه‌های بالای ارزیابی را احراز کرده‌اند با توجه به حجم، تنوع، گستردگی سازمان، تعداد مخاطبین و واحدهای اداری شهرستانی، این دستگاه‌ها در جشنواره انتخاب و معرفی شدند.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی، ارزیابی عملکرد را یکی از فرهنگ‌ساز‌ترین برنامه‌های سازمانی اعلام کرد و گفت: ارزیابی عملکرد زمینه اثربخشی سازمان، افزایش بهره‌وری و تحقق اهداف نظام اداری را تسهیل و ظرفیت مناسبی برای ایجاد و ارتقای فضای رقابتی برای خدمت به مردم ایجاد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز