خبرگزاری کار ایران

آذربایجان شرقی قهرمان رقابت‌های ووشو ساندا و تالو کشور شد

کد خبر : ۱۰۶۶۱۷

آذربایجان شرقی در این رقابت‌ها ۱۷ مدال طلا، ۱۶ مدال نقره و ۱۳ مدال برنز به دست آورد.

ایلنا: آذربایجان‌شرقی قهرمان رقابت های ووشو ساندا و تالو کشور شد.
به گزارش ایلنا رقابت‌های ووشو قهرمانی ساندا و تالو نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور با حضور ۲۳۶ ورزشکار از ۱۰ استان تهران ف البرز، کرمانشاه، قم، زنجان، مازندران، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و کردستان در سال ۲۰۰۰ نفری ولی عصر مرند برگزار شد.
در این رقابت‌ها تیم آذربایجان‌شرقی با ۱۷ مدال طلا، ۱۶ مدال نقره و ۱۳ مدال برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم کردستان با ۱۲ طلا، ۵ نقره و ۵ برنز و قم با ۳ طلا، یک نقره و ۳ برنز به مقام‌های دومی و سومی کشور دست یافتند.
در بخش انفرادی این رقابت‌ها در رشته ساندا نوجوانان در وزن ۳۱ خبات فیضی از کردستان، در وزن ۳۷ سالار عباسی از البرز، در زون ۴۰ ساسان حیدری از کردستان، در وزن ۴۳ محمد نصری اقدم از آذربایجان شرقی، در وزن ۴۶ هلاتف شعرباف از آذربایجانشرقی، در زون ۴۹ داود رعایت خواه از آذربایجان‌شرقی، در وزن ۵۲ کیلو سعید رضایی از کردستان و در وزن ۶۰ علی نصیری از آذربایجان‌شرقی قهرمان شدند.
در رده سنی جوانان ساندا در وزن ۴۸ جواد اسدی از آذربایجان‌شرقی، در ۵۲ محمد قاسمی از آذربایجان‌شرقی، در وزن ۵۶ محمد میرزایی از آذربایجان‌شرقی، در وزن ۶۰ مهدی عزیزی از قم، در وزن ۶۵ مجتبی عبدالملکی از کردستان، در وزن ۷۰ امیر نیک مهر از آذربایجان‌شرقی و در وزن ۸۰ حمید رضا بشیری از زنجان طلا گرفتند.
در رده سنی بزرگسالان ماده ساندا در وزن ۵۲ بهروز اصغری از آذربایجان‌شرقی، در وزن ۵۶ علی بابازاده از آذربایجان شرقی، در وزن ۶۰ پژمان صابر نظیری از آذربایجانشرقی، در وزن ۶۵ مهدی قاسمی از آذربایجان‌شرقی، در وزن ۷۰ ایرج خالقی از مازندران ف در وزن ۷۵ امیر کریمی از کردستان، در وزن ۸۰ قاسم سام خانیان از مازندران، در وزن ۹۰ سید مجید هاشم‌زاده از آذربایجانشرقی، در وزن ۹۰ + محمد حسین خوش اندام از قم قهرمان شدند.
در رشته تالو نونهالان فرم سن لو آروین ورمزیاریان از کردستان، در فرم سلاح کوتاه علی مولایی از قم و در فرم گوئن شو امیر علی مقدم از البرز قهرمان شدند.
در رده سنی نوجوانان در فرم چانگ چون امیر نوروزی از آذربایجان‌شرقی، در فرم نن چوان سهند میره ندی از کردستان، در فرم تا چی چوان علی حنیفی از کردستان، در فرم جین شو امیر نوروزی از آذربایجان‌شرقی، در فرم سلاح سنتی علیرضا صیامی از آذربایجان‌شرقی، در فرم نن دائو آروین رزاقی از کردستان و در فرم نن گوئن سهند می‌ره وندی از کردستان قهرمان شدند.
در رده سنی جوانان تالو در فرم سنتی دست فاتح حیدریان از کردستان، در فرم گونن شو فاتح حیدریان از کردستان، در فرم سلاح سنتی حسن امانی آذر از آذربایجانشرقی به مدال طلا رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز